![]() |
|
|
||||
|
||||
lees net in de Telegraaf dat ie geen remmen meer had en dat ie geen zwarte vlag heeft gekregen. Ja, dat van die remmen had ik ook gezegd.........
|
|
|||
|
|||
Quote:
Overigens is Eddie Jordan in verre onderhandeling met de Al Maktoum familie (=€€€) om 85% van zijn aandelen te verkopen. Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.racesport.net/news/2004/08-01-d.html |
|
||||
|
||||
Op dtm.de staat er bij de nabeschouwingen dit te lezen als commentaar van Albers zelf:
Quote:
|
|
||||
|
||||
maar als je weet dat je rem problemen hebt moet je toch niet andere rijders gaan hinderen.... tja van de zwarte vlag had ik ook maar gelezen
![]() |
|
|||
|
|||
Ik vond het wel een leuk gevecht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Overigens zijn we ook weer volgend jaar verzekerd van DTM op TV. ARD heeft voor de komende 3 jaar de rechten verworven met een optie op nog eens 2 jaar. ![]() DTM als wachtkamer voor de F1 ipv F3000 en andere F-series? Last edited by Guido; 02-08-2004 at 22:12. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat van de F1 zette ik erbij omdat K.Ludwig en de andere commentator er over bezig waren. ![]() |
|
||||
|
||||
ik dacht dat de volgende race deze zondag dus op zdf was ??? is da nu verandert ??
|
|
|||
|
|||
De afgelopen jaren wisselden ARD en ZDF elkaar af. Het komende seizoen gaat ARD dus alle races uitzenden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|