![]() |
|
|
||||
|
||||
Sneeuw das gene regen
![]()
|
|||
|
|||
vorig jaar mocht het tjans in de regen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Wat Machelen betreft zal ik alles pas geloven als ik ter plaatse ben en in mijn karreke zit. Wat we daar in het verleden al hebben meegemaakt is niet te schatten. Hopelijk verloopt het dit jaar eens rimpelloos. Dat zou trouwens de eerste keer zijn...
C U |
|
||||
|
||||
Verleden jaar mochten we buiten rijden, maar k denk niet dat het toen vroor
![]() ![]() Voor het overige volg ik Pascal volledig, we hebben ginds in het verleden al het één en ander meegemaakt ![]() |
|
||||
|
||||
Normaal gezien zalt wel droog blijve, ma veel gaat da nie aan het parcours zelf veranderen. Alleen het gevoel van buiten te zijn geeft dat ietske meer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hopelijk is de uitbater zelf aanwezig, dan valt er veel meer te regelen (we kunnen het circuit ook laten natspuiten). Het is altijd als het van de baanposten afhangt dat het int honderd loopt.
Karel
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by Frederik
[B]Normaal gezien zalt wel droog blijve, Ja, zoals onze weerman al 4 dagen zegt da het alleen in het oosten van het land zou sneeuwen.... en bij mijn weten ligt mechelen niet in het oorsten. dus we zullen afwachten tot zaterdag... Zou wel grappig zijn: ongepland ijskarten ![]()
|
||||
|
||||
Ik ga straks (wrs rond 8u ofzo) eens ne keer trainen in FKI
Als er nog iemand zou gaan, laat maar weten ![]() (ken helaas nog niemand van de bende, maar dat komt hopelijk nog wel ![]()
|
||||
|
||||
T'sleepend wieleke rijdt ook terug mee
bestaande uit Wiffe De Weerdt Hans Lauwers
|
||||
|
||||
Weer veel vertrouwde teams en rijders die opnieuw van de partij zullen zijn. Das altijd prachtig. Dat het ma rap zaterdag is
![]() ![]() Hier vind je een klein voorbeschouwinkje van onze kant. (PS: teams die zich geroepen voelen een eigen voorbeschouwinkje (ivm mak) of dergelijk op het net te plaatsen mogen dat steeds insturen via het voorziene formulier op de site en dan zwieren we het er wel op.) |
|
||||
|
||||
Men training gisteren viel goe mee,
ik heb ineens meegereden in de clubrace en we waren 5e van de 14 ![]() ![]() Hopelijk lukt het tijdens de mak ook om evengoed te rijde ![]() btw: Hoe zit het nu met de timing voor de eerste wedstrijd? want tis nie lang meer he ![]()
|
||||
|
||||
Timing :
Inschrijvingen : 19h00 tot 20h00 Briefing : 20h15 Qualificatie : 20h30 Wedstrijd : 20h45 tot 21h45 Podium : 22h00 Dit stond op de website Mickey, en deze timing is normaal voor alle wedstrijden hetzelfde.. Welke tijd heb je kunnen rijden in Machelen gisteren? |
|
||||
|
||||
die informatie is natuurlijk geheim
![]()
|
||||
|
||||
vwan de homepage van fki
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() euh gisteren reed ik een 29.10 en ook een keer 29.00 ongv als ik me nie vergis. De meeste reden hoge 28'igers of lage 29'igers Tschijnt dat de tijden en de baan wel altijd veranderen daar, en dat je er eigenlijk niet op kunt voortgaan?! maar ja we zien wel Het snelste wat er werd gereden was wel stuk minder; een 28.1 ofzo maar dat was dan ook met de bom (die reed zonder problemen van bijna iedereen weg)
Mickey Last edited by Mickey; 24-02-2005 at 21:36. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|