De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 26-09-2005, 20:05
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Rfactor, wat denk jij er van?

Zijn er nog mensen hier die Rfactor spelen? Met de grote trom aangekondigd was ik ook benieuwd wat het ging worden. Ik downde (en betaalde...) het spel, en kwam snel tot een ontnuchtering. Enkele bizarre fake auto’s met een afschuwelijke cockpit, en lamentabele motorsound waren ter beschikking. De physics zijn niet minder dan “bizar” te noemen, en de graphics zijn nu ook niet echt speciaal…
Ben ik de enige met deze mening, of ben ik te veeleisend… Als je regelmatig een beetje GTR of LFS speelt vallen deze physics in het niets. Ik moet eerlijk zeggen dat de stotters van GTR me in het begin ook het zuur deden krijgen. Met het nodige getweak blijft er echter een buitengewoon goed racespel over. Met de nodige mods is het zelfs nog beter geworden... Van de netcode zijg ik liever...
Al mijn hoop is gesteld op de “cracks” die 1 of andere MOD voor Rfactor maken. Feit is wel dat er wat werk aan is. De F3 mod lijkt de goeie richting uit te gaan, maar het slechte F3 motorgeluid ontneemt me de zin om rondjes te draaien. Ook de motor draait bizar, en zou een héél pak nerveuzer mogen…
Naar het schijnt is de netcode goed…
Reply With Quote
Old 26-09-2005, 20:36
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

rFactor is goed. De std auto's stellen niet veel voor, de cockpits zijn o.a. heel lelijk, het geluid is niet bepaald wat het moet zijn, maar de netcode is goed, er gaan veel mods voor komen en op een pc met een echt sterke 3d kaart ziet het er wel prachtig uit. (ik heb al screens gezien)
Old 04-10-2005, 12:29
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

wat ik er van vind? dat ik het niet heb
Old 04-10-2005, 16:38
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

downloaden hé Celle... zo in orde met VISA...
Maar spoed is niet nodig, wacht nog een maandje of 2 tot de modders er iets van gemaakt hebben...
Reply With Quote
Old 04-10-2005, 19:52
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Visa is hier niet aanwezig
Old 08-10-2005, 13:37
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

heh, GTL is een betere investering... zonder twijfel... Die Alpine is een wreed masjien alsook het Abarth-je En Zolder staat er magnifiek op! De Simbin mannen zijn momenteel totaal niet te kloppen.
Reply With Quote
Old 10-10-2005, 21:03
McLarenboy's Avatar
McLarenboy McLarenboy is offline
De Paddock Rookie

ik vind het ook ongelofelijk tegenvallen, het spel zit nog vol met bugs ten eerste. Ik kocht het spel omdat een goeie vriend van mij dat gekocht had en zeer tevreden was, hij is ook een fervent racer en hij kan aardig aan het stuur draaien dus ik dacht dat ik een top game ging binnenhalen. Maar vergeet het.

De AI is afschuwelijk. Bij het dubbelen gaat het 5 op de 10 keer verkeerd. De schade trekt ook op niets. Je mag aan 200 per uur met een band tegen de muur klappen en er gebeurt gewoonweg niets. Nu ik het spel ongeveer wat doorheb vind ik zelfs al veel te makkelijk. In een rechte lijn gaan de wagens van het middenveld gewoon remmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dan de prijs, jezus christus man 42 euro of zoiets voor een spel zoals dit. Het zijn amateurs en ze bieden heel slechte support. Maar ja, dat komt dan ook door de vele problemen die talloze gebruikers ervaren.

Al mijn hoop leg ik bij de modders.
Old 11-10-2005, 06:38
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Probeer GTL eens, 10 euro duurder dan Rfactor, maar 10 keer meer fun ook...
Reply With Quote
Old 12-10-2005, 15:59
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by krikke
Probeer GTL eens, 10 euro duurder dan Rfactor, maar 10 keer meer fun ook...
rFactor prul? nee, zie het eerder als een onafgewerkt product. rF is enerzijds vooral gemaakt zodat de 'modders' zich kunnen uitleven, GTL daarentegen is bedoeld als spel dat niet uitgebreid wordt en dat het dus puur moet hebben van hetgeen erin zit.
Old 12-10-2005, 18:07
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

[/QUOTE]

Al mijn hoop is gesteld op de “cracks” die 1 of andere MOD voor Rfactor maken. Feit is wel dat er wat werk aan is. De F3 mod lijkt de goeie richting uit te gaan, maar het slechte F3 motorgeluid ontneemt me de zin om rondjes te draaien. Ook de motor draait bizar, en zou een héél pak nerveuzer mogen…
Naar het schijnt is de netcode goed…[/QUOTE]

Ik hoop dat je gelijk hebt, anders zou ik geinvesteerd hebben in een onafgewerkt product dat onafgewerkt blijft...
Zeker is dat er nog een lange weg af te leggen is eer de physics het niveau van GTL zullen halen...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules