De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 27-11-2005, 02:25
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

De race zit er weer enkele uren op.
Omdat de 3 'echte' oude mannen serieus in de fille stonden, heb ik maar samen met Giovanni een team gevormd. Zo konden the old men nog wat punten scoren en moest ik geen uur alleen rijden (had ik vandaag niet zo heel veel zin in, was immers niet in goede conditie). Dit betekende wel dat we een extrap pitstop zouden moeten inlassen (gio moest immers tussen minuut 18 en 42 in de pits staan), maar zoveel maakte me dit niet uit. We reden immers voor de lol mee, het resultaat was niet zo heel belangrijk.
Bovendien stonden er een paar oude bekenden aan de start (P&P racing, en ook the curbies (uit de kartgridcup)).
Tijdens de kwalifs kon ik een 3de tijd rijden, ondanks het feit dat ik geen enkele ronde echt goed had gereden (naar mijn mening toch) en dat ik het parcours nog even moest leren kennen. Was ik uiteraard wel tevreden mee.
Giovanni neemt de start, maar verliest al snel enkele plaatsen. Na een kwartier geeft hij het stuur over aan mij en rijden we op een voorlaatste plaats (10de??). Omdat we toch niets te verliezen hadden, heb ik er echt wel voor gegaan en proberen alles uit de kast te halen. En dit had resultaat, elke ronde zat rond de 28.2 en kon opklimmen naar plaats 5. De laatste 10 minuten heeft Giovanni nog gereden, maar we zijn 5de gebleven. Ben ik wel tevreden mee, zeker aangezien we een extra pitstop gemaakt hebben.
Winnaars waren Calamitas Racing 2, gevolgd door Calamitas Racing 1 (hebben vandaag hun joker ingezet) en P&P Racing (direct podiumplaats bij hun herintrede in de MAK).

Ik vond het echt een heel leuke race, hopelijk vonden de andere piloten dit ook!
Op naar de laatste race in JPR, waar de ontknoping zal vallen over dit kampioenschap.
Reply With Quote
Old 27-11-2005, 10:54
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Het was inderdaad een leuke race. Vanaf het begin tot aan het einde bleven de 2 calamitas teams aan elkaar genageld. In het midden van mijn 2e stint stak Karel me voorbij,en hij was snel. Op dat moment dacht ik dat het kampioenschap beslist was. Maar gelukkig kon ik nog rekenen op een fout van Karel, en mits zijn goodwill heeft hij me moeten doorlaten om brokken te vermijden. Volgens mij een verdiende 1e plaats. We waren allemaal KO! Voor p&p racing ook een dikke proficiat. Na lang afwezig te zijn geweest hebben ze hier weer laten tonen dat ze kunnen meestrijden voor het kampioenschap,moesten ze heel het seizoen hebben kunnen meerijden. Dat belooft voor volgend jaar! Nu zoals Dave al aangeeft in zijn redenering is het vrij moeilijk dat wij het kampioenschap gaan winnen, maar alles kan. We zullen er voor blijven gaan, wetende dat Karel en Joris 4e eindigden in Jpr in het begin van het seizoen, en wij met de overwinning gingen lopen... Tot de volgende keer, Frederik
Old 27-11-2005, 13:01
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie

Check www.pnpracing.be voor het verslag en de resultaten
Reply With Quote
Old 27-11-2005, 15:24
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Verdiende overwinning van Calamitas 2 wat mij betreft. Onze pitstopstrategie ging verloren door een treintje tragere deelnemers en de baanpost die vergat te vlaggen. Daardoor kwam ik een 3 tal seconden na Frederik de baan op. Ik kon zeer snel het gat toerijden en hem voorbijgaan wanneer hij iets te breed insneed. Een 10 minuten voor het einde krijg ik in de zware remzone naar de bochtencombinatie voor start finish een kramp in mijn hand en ik glijd over mijn stuur. Daardoor ging ik veel te breed en moest ik Frederik uiteindelijk terug laten passeren. Daarna ging het van kwaad naar erger. Mijn vingers waren helemaal bevroren en het ontbrak mij aan kracht om niet van mijn stuur te glijden. De laatste 5 minuten koos ik dan ook om zeker de 2e plaats veilig te stellen. Het wordt nog spannend in JPR maar we hebben het voordeel dat wij geen punten meer moeten goedmaken. Hopelijk blijft iedereen gespaard van mechanische problemen in JPR zodat het kampioenschap op het scherp van de snee kan beslecht worden.

FF
Old 27-11-2005, 18:01
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Verslag en resultaten op http://www.rhino-racing.be.
Beetje kort circuit maar toch een leuke wedstrijd. En over het podium kan ik kort zijn. Wie er op stond verdiende het

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules