![]() |
|
|
||||
|
||||
Wa kost nen URL ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Welja, Driesco had initieel gezegd €50 per URL, maar toen ik hem daarover aansprak vorige week heeft hij mij de juiste bedoeling daarachter uitgelegd : het enige wat hij hiermee bedoelde is dat (afhankelijk van het aantal deelnemers) iedereen een gelijk deel betaalt, en oorspronkelijk was het Driesco's bedoeling van de sticker zelf te laten maken, zodat hij met dat geld zeker genoeg had om dit te kunnen doen.
Ondertussen zijn we enkele offertes aan het afwachten van sticker-fabricanten en het zal uiteindelijk de goedkoopste offerte zijn die het haalt. Op dat moment delen we de prijs van de motorkap-sticker door het aantal deelnemers en dan weten we ook exact hoeveel ieder moet bijdragen. Dat zal waarschijnlijk een pak onder de €50 liggen, maar om zeker te zijn dat we geen geld moeten bijvragen achteraf gaan we uit van €50, ook al omdat we er geen zicht op hebben wie er allemaal geïnteresseerd is. Maar eens moeten we die vicieuze cirkel toch eens doorbrbeken eh! Dus laat je kandidatuur weten please! |
|
||||
|
||||
Dit zijn de URL's die ik binnen heb als kandidaat voor de motorkap :
![]() En de zijkanten zien er zo uit : ![]() Samengevat staat er dus nu op : [list=1][*]3 maal misteryracing vooraan en 2 maal op de dakrails[*]2 maal depaddock op de flanken en 1 maal op het dak[*]2 maal belkarting op de deuren[*]1 maal alle URL's op de motorkap[/list=1] Daar komen nog bij : 2 voorflanken voor Marshal en de achterkant voor de Marshals. Ik sluit morgen alles af. Als je er nog bij wil staan moet je dus SNEL zijn! Marshal, kan jij me je ontwerpen voor je eigen logo en dat van de marshals ook eens doormailen aub? Dan kan ik de volledige wagen aan alle kanten bestickerd eens laten zien. En prijs laten maken. Last edited by Sennake; 24-04-2002 at 14:52. |
|
||||
|
||||
Sorry, ik heb deze "sticker" thread nie helemaal gevolgd, maar ik weet uit de Rallycrosswereld wel iemand die zich ook bezig houdt met belettering : Johan Moons, of de "Sticker-man".
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is inderdaad een echte artiest, maar ik denk dat er vooral naar iemand goedkoops moet gezocht worden...
|
||||
|
||||
D'er zit verdekke al nen bluts in de motorkap!!!
![]() jan |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat heeft natuurlijk ook zijn nadelen, maar voor de prijs moet je het zeker niet laten (bij een goedkope doch betrouwbare host als www.basm.be krijg je al domein+100meg voor 50 euro/jaar). Langs de andere kant heeft een motorkap vol URL's ook wel zijn charmes, maar ik dacht het toch nog maar eens te suggereren... Last edited by Stipey; 24-04-2002 at 17:23. |
|
|||
|
|||
Langs den andere kant....door het grote aantal URL's valt de wagen net op...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
klein probleempje, diegene die mijn stickers ontwerpt en maakt ligt op dit moment in bed met een griepje. Designs e.d. heeft die op de zaak liggen......m.a.w. ik kan even niet leveren :-) ? Het zou wel allemaal al klaar zijn.
Ik verzoek de goden om mild over mij te stemmen.....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Driesco Voor mij heb je een go voor wat betreft het laatste ontwerp, maar graag had ik ook de motorkap even in beeld gezien. Zijn jullie in de mogelijkheid mij een totaal beel te geven van de wagen uit de verschillende hoeken. Graag had ik dan met iedereen afgesproken om op zaterdag of zondag 11 of 12 mei mee te komen plakken tussen pot en pint. Wie zin heeft komt maar af zou ik zeggen. -------------------------------------------------------------------------------- Hmm, dan is de Belpro te Spa. Wellicht vrijdag 10 mei.........dan hebben de meeste vrij denk ik, de dag na hemelvaart? Optie? Maaruh, mocht dat niet gaan dan hoor ik het wel.....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
het zou inderdaad een goed idee zijn om een soort van "go2.be" te creeren voor nationale autosport
|
||||
|
||||
Ik vind et dan weer andersom.
Mensen gaan eerder eens de wagen van dichterbij willen bekijken. Ik denk dat driesco's clio na enkele races een van de meest gefotografeerde clio's gaat worden, dat hoop ik toch alleszins...
|
||||
|
||||
smijt een pitbabe op die motorkap en ge krijgt de fotografen d'r niet meer van weg
![]()
|
|