![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik had zelfs gelezen in HLN dat Astromega het team wordt en D'Ambrosio mogelijk de rijder is.
|
|
||||
|
||||
In het Nieuwsblad was het Astromega en Bas Leinders.
![]() |
|
||||
|
||||
Leinders lijkt me logisch aangezien hij ook in het vorige project voor Anderlecht ging rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wat een planning weer
![]() |
|
||||
|
||||
Het kon inderdaad beter gepland zijn. Misschien heeft Zandvoort weer geluidsdagen te kort en gaat de A1 GP niet door. Dan is er geen probleem meer met dubbele planning.
![]() Ik ben eens benieuwd of we veel voetbalsupporters gaan vinden op een circuit. |
|
||||
|
||||
dat heet concurrentie
als je in de BeNe-regio voor een kalender moet zorgen, waar er maar één "top"-evenement tegelijk is, moet je of wel in de week beginnen racen, ofwel moet je evenementen schrappen.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vind het idee eerder hilarisch. Heb er niks op tegen dat ze wagens maken met zo een livery op. Laat dan wel professionele rijders ermee rondrijden en geen spelers van de ploeg waar de wagen voor rijd.
Maak u maar geen zorgen. Voetbal fans ga je niet zien in zolder. |
|
||||
|
||||
Dat doen ze dan ook..
|
|
||||
|
||||
Bas Leinders zal (tot nu toe) niet voor Anderlecht rijden.
Bron: Bas zelf |
|
||||
|
||||
Quote:
Tjongens tjongens, als ze er nog maar aan zouden denken om geen belg in de wagen van Anderlecht te steken heeft heel het project voor mij ook geen enkele waarde meer! Een Belgisch A1GP team hebben we niet en lijkt er maar niet te komen, dan hebben we nu (ongeloofelijk maar waar) een Belgische club die meedoet aan de Formula Superleague en dan zijn ze er nog niet zeker van dat ze wel een Belg gaan laten rijden in de paarse auto... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
en dan? er spelen toch ook nauwelijks Belgische voetballers in de Jupiler-league?
ik zou ook gewoon liever winnen dan per se een Belg te laten rijden. de combinatie zou geweldig zijn, maar als ik moet kiezen, kies ik voor het eerste
|
||||
|
||||
De reactie van Roger Dejaeghere op pitstop.tv is interessant. Hij heeft zeker wel een punt, maar bij mij blijven de negatieve gevoelens overheersen. Heb, dodelijke ongelukken buiten beschouwing, nog nooit op zoveel Vlaamse mediakanalen zoveel over autosport gezien als de voorbije dagen. Maar ofdat dit ten koste mag gaan van onze identiteit... Mij zien ze in elk geval niet in Zolder, tenzij binnen een paar jaar, indien echt zou bewezen zijn dat de negatieve elementen van de voetbalsfeer niet naar het circuit verplaatst worden.
|
|
||||
|
||||
De Belgische paars-witte wagen is nog maar enkele dagen voorgesteld en de "race" voor het zitje is direct begonnen!
Langs alle kanten worden namen vernoemd, een lijstje: Heylen, Goossens, Leinders, Saelens en zelfs Hillebrand. Van Hool laat overduidelijk blijken dat Baguette, D’Ambrosio, Verdonck en Vervisch niet in aanmerking komen voor het zitje in 2008, 2009 is tuurlijk een ander verhaal... Op autosport.be staat een zeer intressant intervieuw met Mikke van Hool: Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|