De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-07-2008, 10:39
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

vandaag is het nog eens een dtm race op een audi baan.. in de quali wisten dan ook ekstrom, scheider en kristensen naar de top 3 te rijden, vandaag is de race om 1 uur op ard..
ik ben trouwens eens benieuwd wat albers kan op zijn thuis circuit met die oude audi.
Reply With Quote
Old 28-07-2008, 08:47
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

gistere avond was het weer dtm, weer een mooie wedstrijd gezien.. met de start verorutst audi het, door ekstrom, tomczyk en scheider binnen te halen en op regen banden te zetten.. een slechte keuze want echt regenen heeft het niet gedaan toch wistesn de audi mannen zich redelijk naar voor te werken.. maar het was mercedes wat de beste kaarten had

dan zo een 10 ronden voor het einde begint het spel weer, dit keer begint het feller te regenen. di resta en scheider worden binnen geroepen voor regen banden. terwijl de rest aan de kop schneider, green, paffett en eckstrom op slicks de ginnish proberen te halen.. direste haalde nog de de plaats terwijl scheider nog ekstrom in de laatste ronden voorbij ging en onder de achtervleugel van paffett als 5de finnishete.3de was green.

het was toch een mooie wedstrijd, zeker het gevecht tussen, paffett ekstrom en scheider zo een 10 ronden van het einde.. de stukken vlogen eraf

ooooh ja niet te vergeten.. ralfie heeft gisteren ook zijn eerste puntje gepakt

in de stand staat nog altijd scheider op kop, met 4 punetn voor op green, en 6 op ekstrom.
Reply With Quote
Old 28-07-2008, 08:48
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Stonden die mannen niet op regenbanden en werden ze die dan niet vervangen door droogweerbanden?!
Old 28-07-2008, 10:19
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

dat kan ook, maar ik dacht toch dat ze eerst op slicks stonden en dan binnenkwamen voor regenbanden.
kristensen stond ook op slicks als ik me niet vergis en werd direct voorbij gespurt door de mercedessen..
wat jij zegt klinkt wel wat logischer, want ik zou niet weten hoe ze met die regenbanden zo ver naar voor zouden zijn kunnen komen..
Reply With Quote
Old 28-07-2008, 10:34
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

inderdaad, je had gelijk, en het was niet tomczyk maar winkelhock wat ook binnen kwam
Reply With Quote
Old 28-07-2008, 21:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Formule Renault 3.5-piloot Bertrand Baguette testte afgelopen dinsdag een Audi A4 DTM-wagen van het team TME. De test vond plaats op het vliegveld van het stadje Mendig, onver van de Nürburgring waar dit weekend de zevende manche van de Deutsche Tourenwagen Masters wordt gereden.

http://www.autosport.be/news/12752.aspx
Hmmmmmm, welke gezonde gedachten mag je afleiden uit dit bericht? Straight-line testen met een ouwe barrel uit 2006? Zal toch niet voor aerodynamische doeleinden zijn? Volgens mij is het DTM-reglement aardig bevroren op dat gebied. Het is wel TME aka "Kolles", niets meer en minder dan de spreekwoordelijke dame van plezier
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-08-2008, 16:59
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Betrand heeft de afgelopen weken zowat met vanalles gereden. Veel moet je er niet achter zoeken denk ik...
Reply With Quote
Old 31-08-2008, 19:20
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

vandaag was het dtm op brands hatch, en het was toch weer een mooie wedstrijd (vond ik toch)
timo scheider won de race voor diresta en ekstrom, wat een mooie race reed met een toch wat speciale strategie.. erder toch ook wat mooie dueletjes gezien..

scheider neemt nu nog meer afstand in het kampioenschap, ik hoop echt dat em kampioen kan worden dit jaar ! in zijn opel jaren heeft hij zoveel pech gehad.. dus nu verdient hij het wel is, en hij is toch ook wel de snelste man van het moment in de dtm

maar met 9 punten voorsprong op de mercedes rijders diresta en green, en 10 punten op merk genoot ekstrom blijft het toch nog spannend.. nog 3 races te gaan en 30 punten te winnen.. te hope wordt het in hockenheim beslist

Last edited by smiley; 31-08-2008 at 19:22.
Reply With Quote
Old 05-10-2008, 21:09
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

niemand vandaag de dtm gezien ? of is het forum tijdperk gedaan ?

in iedergeval weer een wedstrijd vol spektakel.. eerst leek het audi, en dan vooral scheider, wat met een hele grote smile terugnaar duitsland konden keren

scheider wist met zijn slicks (net als de andere audi rijders) een goede start te maken, direste (en de andere mercedessen) stondenop wets en hadden een probleem, ze moesten voor de pitstop window komen wissselen..

de wisselende weers omsatndigheden waren de kans van mercedes om het goed te maken, na een heel wat pitstops, en terug een natte baan was het ineens direst wat terug de beste kaarte in handen had.. scheider kon niet anders dan binnekomen en toezien hoe diresta naar de 2de plaats reed

eigelijk zeer jammer dat audi, scheider op het verkeerde moment binne riep, want scheider zelf was het oneens met de team leiding van audi...

diresta wist dus 2de te worden en sheider slechts 6de.. hierdoor verkleint het gat naar 2 punten en krijgen we dus een echte seizoens finale in hockenheim !!

ik hoop dat scheider kan winnen, maar moest diresta winnen zou je niet kunnen zeggen dat hij het niet waardig is al vond ik wel dat hij vandaag heel vaak ghet circuit afsneed

ik vind dat circuits terug kiezel moeten gaan leggen, dan krijg je geen hamilton raikkonen toestanden, maar 1 of 2 wagens wat in het grind vast staan

Last edited by smiley; 06-10-2008 at 20:11.
Reply With Quote
Old 05-10-2008, 21:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik heb ook gekeken, maar was DiResta niet 2de geëindigd? Voor de overige hebben we inderdaad een spannende koers gezien met dank aan de wisselende weersomstandigheden.

Last edited by Guido; 05-10-2008 at 21:39.
Reply With Quote
Old 06-10-2008, 11:54
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
ik hoop dat scheider kan winnen, maar moest diresta winnen zou je niet kunnen zeggen dat hij het niet waardig is al vond ik wel dat hij vandaag heel vaak ghet circuit afsneed
Zeer spijtig van de te vroeger pitstop. Ik hoop ook echt dat Scheider toch nog kampioen wordt. Na zo veel jaar in DTM lukt het dit jaar eindelijk.
Reply With Quote
Old 06-10-2008, 20:17
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
Zeer spijtig van de te vroeger pitstop. Ik hoop ook echt dat Scheider toch nog kampioen wordt. Na zo veel jaar in DTM lukt het dit jaar eindelijk.

zeker na al zijn tegenslag bij opel, hij was regelmatig zeer snel met de astra en vectra, maar het liep altijd wel op een of andere anier mis, waardor hij niet het podium kon opgaan, ik was ook verrast toen ze bij opel besloten om in 2005 een zitje aan HHF aan te bieden, terwijl ze scheider toch een pak sneller was... maja de heinz wist toch wel 3 podiumekes te hale..

te hopen lukt het timo
Reply With Quote
Old 21-10-2008, 17:57
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Bernd Schneider gaat na dit weekend op pensioen: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2833 Dit gerucht ging al langer de ronde.
Reply With Quote
Old 21-10-2008, 18:28
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
Bernd Schneider gaat na dit weekend op pensioen: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=2833 Dit gerucht ging al langer de ronde.
Nooit fan van hem geweest maar hij heeft een prachtige carriere gehad.
Reply With Quote
Old 26-10-2008, 16:35
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Timo Scheider is kampioen !!!
Naar mijn mening de verdiende dtm kampioen van dit jaar, bij mercedes konden ze precies niet zo goed tegen hun verlies
de reactie van Eckstrom was dan ook geweldig toen werd gevraagd wat zijn viesie was over de eerste ronden

wel een indrukwekkend jaar voor audi
24h van lemans, lemans series, ALMS en nu nog DTM

Diresta kan meer best nu naar het gp2 gaan, als hij te lang in de DTM gaat blijve rond zwerven zal zijn f1 droom niet uitkomen. Als hij het volgend jaar goed doet, kan hij misschien het jaar erna kovalainen gaan vervangen bij mclaren...

ik ben eens benieuw wie er volgend jaar in 2009 auto's te zien gaat zijn.
Voor audi gok ik op Scheider, Premat, Eckstrom en Tomczyk
Voor mercedes Green, Spengler, Paffett en ??? Misschien kan hakkinen zich nog eens een jaartje komen amuseren

Last edited by smiley; 26-10-2008 at 16:36.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules