![]() |
|
|
||||
|
||||
De teams kunnen deze zonneband afkopen... ik vermoed dat zij dit ook zo gedaan hebben
|
||||
|
||||
een mooi gemaakt verslag, blijkbaar door peter baert gemaakt.
|
||||
|
||||
Als ik de gebroeders Wauters was zou ik ook niet met die site geassocieerd willen worden.
|
||||
|
||||
Was dit tijdens het KRK Racing report of een apart item over Belcar? Ben een beetje aan het kijken in de programmatie en vind niet meteen een heruitzending over Belcar, wel van KRK. Heb het gisteren namelijk gemist...
Last edited by Belle; 15-04-2010 at 13:30. |
|
|||
|
|||
Het was echt een uitzending over belcar, en daarna btcs(maar die heb ik opgenomen)
Er zijn interviews door Peter gedaan, maar denk dat hij op life tv nog een ander verslag gaat brengen. Deze productie was van rally-action, niet pitstop.tv
|
||||
|
||||
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by FIRE; 15-04-2010 at 21:32. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, wat een geklungel als ze die Aston willen wegslepen. |
|
||||
|
||||
Van de Astonrijder bedoel je dan toch?
|
||||
|
||||
Dit wordt hier toch duidelijk.
![]() De marshall geeft duidelijk aan dat hij naar links moet en bijgevolg de baan niet zou oversteken. Waarom hij dat wel doet ? De rest van de wereld hangt waarschijnlijk aan zijn r**t zeker en bijgevolg moet hij zich daar niks van aantrekken ... |
|
||||
|
||||
De auto wordt niet correct uit de grindbak gesleept, als ik nu nog moet uitleggen hoe het wel moet dan zit ik echt wel op het verkeerde forum.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Die wagen wordt op de best mogelijke manier vrij getrokken. Wil je misschien dat ze de hele zandbak doorploeteren ? Als die piloot naar links stuurt en op het gras blijft, kan hij na het losmaken van de kabel snel terug weg. Dit is de snelste manier die op dat moment mogelijk is/was. |
|
||||
|
||||
Hij gaat nu toch tegen de richting van de 4x4 in ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
|