![]() |
|
|
|||
|
|||
als je naar de foto kijkt zie je toch duidelijk dat de aston aanwijzingen krijgt om het stuur naar links te draaien. Maar aan de stand van de voorwielen te zien trekt hij zich daar niet al te veel van aan. Marchalls hebben hun werk dus wel goed gedaan, Ik stond er met mijn neus op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Klopt, maar dat moet ook nog gaan natuurlijk, vergeet niet dat er tegelijkertijd ook nog een audi uit datzelfde grind moest getrokken worden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ge het beter kunt, waarom doe je het dan zelf niet? De beste stuurlui staan aan wal... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat hij uit zijn eigen wel weet dat hij daarna wel die kant moet opgaan he ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
en over die andere dat de audi ook nog moest getackeld worden, tja ofwel doe je die dan eerst dan is het probleem opgelost
|
||||
|
||||
Quote:
Er wordt toch duidelijk aangegeven naar waar de AUTO moet gaan en niet een deel daarvan. Quote:
Vanuit het einde van de pits. Die trekken dus steeds met de richting mee, omdat dit nu eenmaal de snelste manier is om iedereen die daar onbeschermd rond loopt terug weg te krijgen. Die racewagen en bijhorende piloot is eigenlijk niet belangrijk, die zit goed beschermd. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij deze mijn excuses voor het gebruik van de gekozen term die door de moderatoren van De Paddock correct is verwijderd. Laten we het erop houden dat de emoties nog een rol speelden toen ik mijn opmerking intikte op dit forum. Nogmaals mijn verontschuldigingen hiervoor. Ik blijf overigens wel achter mijn mening staan, je rijgedrag tijdens deze situatie was niet goed te noemen. Als je het het filmpje bekijkt op youtube zie je meerdere collega's zwaar de mist ingaan. De ergste is wel die ene in de witte Seat. Nummer is me ontschoten maar anders had die naam ook in deze thread gestaan. Coureurs die onder geel een fout maken dienen een zware sanctie te krijgen. Het geeft aan dat deze coureurs de fundamentele beginselen van de autosport niet beheersen. Laat staan de onnodige risico's die baanposten en rescueteams hierdoor lopen. Nergens voor nodig. In jou beleving was er geen gevaar voor ons maar dat is een boodschap waaraan ik niets heb. Dat is nu het mooie van communicatie in woord of daad. Het is totaal niet van belang wat je zegt of doet, het gaat erom hoe de andere persoon dit ervaart. Dat blijft nog steeds het moeilijkste van communicatie, dat andere mensen de boodschap op de juiste wijze snappen. Wat mij betreft case closed en tot de volgende race, Groeten, Mark
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Mark, ben blij dit te kunnen lezen. Ook, na het zien van het filmpje kan ik de reactie van de mashalls begrijpen...Wat ook mij betreft, zand erover.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|