De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-08-2010, 19:13
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Ik blijf er thans bij, die Walen moeten stoppen met de boel te bezeiken.
Old 22-08-2010, 19:15
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

Volgens de teletekst van de VRT heeft Kumpen voor de vijfde keer gewonnen, en dit op rij.

Toch moeilijk hé, af en toe eens iets nazien voor men het publiceert.
Reply With Quote
Old 22-08-2010, 20:56
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Baron View Post
De 12 Uren van de BTCS afschaffen? Sorry hoor, maar dat is pure utopie en de Belgische realiteit ontkennen. Die wedstrijd wordt de hand boven het hoofd gehouden door de vrienden uit Brussel, 'les messieurs du RACB'.
Die van Brussel zullen nog liever een verbod uitvaardigen op de 24 Uren van Zolder.
Akkoord, da's een utopie en ik ken de Belgische realiteit maar al te goed. Ze zijn er om de autosport te promoten maar op die manier maken ze het kapot. Wat meer steun zou best aan de orde zijn denk ik.
Old 22-08-2010, 22:46
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

vond het een zeergeslaagde editie, zelfs met weinig deelnemers heb ik me praktisch niet verveeld enkel tijdens het laatst half uurke op de tribune...

Op naar een 33ste editie met een iets dikker veld.

Reply With Quote
Old 22-08-2010, 22:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Deze editie kent mijn inziens enkel en alleen maar verliezers. Enige positieve van deze editie zijn de sterke woorden van Hans van der Ven in HBVL m.b.t. de editie 2011. Hopenlijk krijgt de beste man van iedereen de medewerking om zijn doel te realiseren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-08-2010, 22:47
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by B.V.S. View Post
Akkoord, da's een utopie en ik ken de Belgische realiteit maar al te goed. Ze zijn er om de autosport te promoten maar op die manier maken ze het kapot. Wat meer steun zou best aan de orde zijn denk ik.
Inderdaad. En wat de 24 Uren van Zolder betreft. Best zou zijn dat die opnieuw voor het Belcar-kampioenschap kan meetellen. Maar dan zou de Belcar binnen een 'Open' 24 Uren een aparte klasse moeten zijn, die niet bevoordeeld wordt (zoals vroeger met de GT3's) tegenover de andere klassen.

Last edited by Baron; 22-08-2010 at 22:49.
Reply With Quote
Old 22-08-2010, 23:33
DDD DDD is offline
De Paddock Rookie

dag allemaal,
ik reageer normaal nooit op een forum maar wil nu mijn gedacht eens zeggen.
die code 60 moeten ze verbieden wagens rijden te traag dus de temperatuur van de motor te hoog
die helden met hun jeepje moeten ze de kosten van al wat ze kapot trekken is doen betalen en hun een cursus laten volgen in sleeptechnieken
de regelementen zijn er voor iedereen dus laat ze iedereen maar toepassen sommige marshals staan daar maar voor piet snot en kennen der niets van (er zijn ook bekwaame hoor ).de 12 en 10 uren afschaffen en alles naar de 24 u geen goed gedacht nog meer clio situaties ?
met vriendelijke motorsport groeten hop naar de volgende race .
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 09:34
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by DDD View Post
dag allemaal,
die code 60 moeten ze verbieden wagens rijden te traag dus de temperatuur van de motor te hoog
die helden met hun jeepje moeten ze de kosten van al wat ze kapot trekken is doen betalen en hun een cursus laten volgen in sleeptechnieken
de regelementen zijn er voor iedereen dus laat ze iedereen maar toepassen sommige marshals staan daar maar voor piet snot en kennen der niets van (er zijn ook bekwaame hoor ).de 12 en 10 uren afschaffen en alles naar de 24 u geen goed gedacht nog meer clio situaties ?
Gefrustreerd?
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 09:38
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
dag allemaal,
Ola, hier komt misérie van...
We zullen als volgt afspreken: de helden met de jeep zullen beter hun best doen bij het slepen, als jij probeert leestekens en hoofdletters te gebruiken in de je posts. Deal?
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 10:03
Razornord Razornord is offline
De Paddock Rookie

Quote:
dag allemaal,
...die helden met hun jeepje moeten ze de kosten van al wat ze kapot trekken is doen betalen en hun een cursus laten volgen in sleeptechnieken
de regelementen zijn er voor iedereen dus laat ze iedereen maar toepassen sommige marshals staan daar maar voor piet snot en kennen der niets van (er zijn ook bekwaame hoor )...
Wilt ge aan de minder alwetenden even uitleggen waar deze uitval op slaat?
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 10:13
Fille's Avatar
Fille Fille is offline
De Paddock Rookie

Quote:
de regelementen zijn er voor iedereen dus laat ze iedereen maar toepassen sommige marshals staan daar maar voor piet snot en kennen der niets van (er zijn ook bekwaame hoor ).
Het heeft niet veel zin om op de Marchals beginnen te roepen hé... Die jongens staan in weer en wind langs het circuit (meestal dan ook nog gratis). Geen marchals = geen koers - denk daar maar eens over na!
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 10:47
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
dag allemaal,
Bedankt voor jouw deskundige en hoogstaande bijdrage aan deze discussie.
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 11:09
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Ik reageer normaal nooit op een forum...
HOUDEN ZO!!!

De onzin die je komt verkondigen en de verwijten die je uitkraamt zullen we niet echt als een gemis beschouwen.

Even terug wat serieuze dingen... voor wie het nog niet gezien heeft de crash van de Accent Porsche:

http://www.youtube.com/watch?v=3Xj_bjprNDs

Last edited by JCE.72; 23-08-2010 at 11:16.
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 11:46
Razornord Razornord is offline
De Paddock Rookie

De Clio laat ook maar erg weinig plaats en hij schuift zelfs nog op naar de buitenkant zodat de Porsche nergens meer heen kan.
Reply With Quote
Old 23-08-2010, 11:50
Frederic007 Frederic007 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Fille View Post
Het heeft niet veel zin om op de Marchals beginnen te roepen hé... Die jongens staan in weer en wind langs het circuit (meestal dan ook nog gratis). Geen marchals = geen koers - denk daar maar eens over na!
Helaas is dat de verkeerde reactie...
Over de motivatie hoor je niemand iets zeggen, maar het wil niet zeggen dat omdat deze personen in weer en wind langs het circuit staan, dat ze bekwaam zijn. Ik denk dat DDD ook niet twijfelt aan de motivatie, maar het is al langer bekend dat er geen link is tussen motivatie en bekwaamheid.
Als ik morgen naar het ziekenhuis ga en daar door een dokter verkeerd geholpen wordt, komt toch ook niemand af met het excuus "ja hij doet het toch maar, hij staat er toch maar dag in dag uit".
Je moet gewoon toegeven dat sommige baanposten in Zolder (en ik zeg sommige, want alle is zo'n vreselijke veralgemening) beter rustig in de zetel zitten thuis dan op het circuit op te rennen als een patient met epilepsie.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules