![]() |
|
#76
|
||||
|
||||
Hans van de Ven, promotor van het Belcar Endurance Championship en tot voor kort medeaandeelhouder van Speedworld, gaf gisteren een opvallend interview in La Dernière Heure. van de Ven haalt er zwaar uit naar de RACB en de circuits in ons land.
Meer info en discussies: http://forum.depaddock.net/showthrea...=20056&page=12 Last edited by NetForce84; 08-04-2011 at 01:18. |
#77
|
||||
|
||||
Bijgaand een passage uit het artikel van de laatste Start waarin de rol van de RACB toch wel zeer discutabel te noemen is. Ze zijn zelfs al niet meer blij met de DSC op Belgische bodem.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#78
|
||||
|
||||
[QUOTE=Mark;267515]Bijgaand een passage uit het artikel van de laatste Start waarin de rol van de RACB toch wel zeer discutabel te noemen is. Ze zijn zelfs al niet meer blij met de DSC op Belgische bodem.[/QUOTE
Is het niet de DSC die dit jaar 24 uren van Zolder dit jaar moet gaan redden. Als er geen buitenland series zoals de DSC Zolder en Spa niet maar aan doen kunnen ze deze circuits wel sluiten. Zolang er geen simpele cups zijn in zoals die rijden bij DNRT of wat hoger op bij het DPP op Zandvoort wordt het volgend nog minder in Belgie. |
#79
|
||||
|
||||
straffe quote.
__________________
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|