![]() |
|
|
||||
|
||||
Vertalen ??? Digitale Camera
wie kan onderstaande tekst vertalen ??? Wat staat er (mijn duits is nl bar slecht) is dat vanaf nu maandag dat ze die camera gaan verkopen of is het sinds vorige week maandag dat ze deze camera verkopen ??? Alvast bedankt.
Ab Montag hat Aldi-Süd die 4 Megapixel-Kamera Traveler DC-4300 für 299 EUR im Angebot. Dem in einem solchen Fall regelmäßig ausbrechenden Aldi-Wahn in den Medien schließen wir uns nicht an. Allerdings wollen wir interessierten Besuchern zumindest die technischen Daten der Kamera vorlegen. Die genaue Herkunft der DC-4300 ist uns (noch) nicht bekannt; was wir aber wissen ist, dass Aldi bei dieser Aktion mit der Firma Supra (Inhaber der Marke Maginon) kooperiert und die Kamera weitgehend baugleich mit der Praktica DCZ 4.1 ist (für die es auch ein digitalkamera.de-Datenblatt gibt) . (yb) http://www.digitalkamera.de/Kameras/TravelerDC-4300.asp Bron: http://www.digitalkamera.de/Info/default-de.htm ziehier een andere link http://www.digitalkamera.de/Kameras/PrakticaDCZ41.asp thanks.... |
|
||||
|
||||
Ze beweren hier dat het om een goed toestel gaat, in tegenstelling wat sommige mensen denken van "aldi-producten"
Tgaat hier dus om een 4mega-pixel Traveler Dc-4300 toestel voor de prijs van 299€
|
||||
|
||||
Quote:
Gene wat ik wil weten is:worden die camera's vanaf nu maandag verkocht of verkopen ze die sinds vorige week maandag. |
|
||||
|
||||
ab = vanaf, dus ik veronderstel dat het vanaf komende maandag is...
|
||||
|
||||
Re: Vertalen ??? Digitale Camera
Quote:
Als 2de kan Germaanse studentje Nederlands/duits hoef je mij dat geen twee keer te vragen ![]() Uw vraag of ze vanaf maandag verkopen staat er niet in; enkel 'vanaf maandag'. Geen idee of dat deze week of vorige was.
|
||||
|
||||
Ab Montag hat Aldi-Süd die 4 Megapixel-Kamera Traveler DC-4300 für 299 EUR im Angebot. Dem in einem solchen Fall regelmäßig ausbrechenden Aldi-Wahn in den Medien schließen wir uns nicht an. Allerdings wollen wir interessierten Besuchern zumindest die technischen Daten der Kamera vorlegen. Die genaue Herkunft der DC-4300 ist uns (noch) nicht bekannt; was wir aber wissen ist, dass Aldi bei dieser Aktion mit der Firma Supra (Inhaber der Marke Maginon) kooperiert und die Kamera weitgehend baugleich mit der Praktica DCZ 4.1 ist (für die es auch ein digitalkamera.de-Datenblatt gibt) . (yb)
Vanaf maandag is bij Aldi-Zuid het fototoestel Traveler DC 4300 voor 299 € te koop. Wij kunnen ons bij de argwaan tegenover ALDi in zulke gevallen niet aansluiten. We willen wel de geïnteresseerden de technische gegevens van de camera hier voorstellen: De herkomst van de DC 4300 is ons(nog) niet bekend. We weten wel dat Aldi in dit geval met de firma Supra (eigenaar van Maginon) heeft samengewerkt. Het toestel trekt erg veel op de Praktica DCZ 4.1. Hiervan zijn gegevens te vinden op digitalcamera.de Voila . Hmm, blijkbaar zijn d'er nog die Duits kunnen ![]() Een beetje Historie: Het is trouwens idd Aldi Zuid. Da's de regio West Duitsland van vroeger. De broers Albrecht die Aldi beheren hebben jaren geleden ruzie gehad en dus in Duitsland Aldi gesplitst in Zuid en Noord. Intussen is de relatie al terug stukken beter. De splitsing blijft echter. "onze " aldi behoort tot de Zuid groep. Net zoals Aldi (Höfer) in Oostenrijk. Last edited by fordje; 08-12-2002 at 12:41. |
|
||||
|
||||
Kheb daar 8 jaar gewoond...
![]()
|
||||
|
||||
'bekenD' en 'gewoonD'.
Ik denk dat ik mijn thesis ga schrijven over Duitsers die naar België of Nederland komen en problemen hebben met het voltooid deelwoord. Een frequent voorkomend probleem, aangezien ze in het Duits bijna geen enkele 2.Partizip hebben die eindigt op 'd'. Dus no offence voor Oneliner, elke ex-Duits heeft daar problemen mee ![]() bedankt om mij een onderwerp te geven ![]() ps: oneliner, de ex-duitser. Wist ik niet, mijn respect voor u groeit met de dag ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Te rap willen typen en nog nie wakker....... excuses aanvaard ?(met D) |
|
||||
|
||||
Eyla, gene ex-duitser hé.
Ik ben Belg in hart en nieren, enkel was ijne pa beroepsmilitair ginder ![]() En die gewoonD haddek eerst met een t geschreven maar nog veranderd naar de d. Kvond da ietke beter staan. Tis toch woonde => gewoond?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet iedereen over dezelfde kam scheren eh Finishke! |
|
||||
|
||||
Der Führer hat gesprochen "Uch" !
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het zou eigenlijk NERGENS mogen...D/T regels zijn zowat de meest elementaire regels van de spelling. En wat het puntensysteem betreft, waarover Sennake het heeft : ook ik heb dat allemaal nog meegemaakt, het is een hard systeem, maar het levert toch resultaten op, wees daarvan alvast overtuigd !
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|