De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-12-2002, 12:00
Bernie's Avatar
Bernie Bernie is offline
De Paddock Regular

Vertalen ??? Digitale Camera

wie kan onderstaande tekst vertalen ??? Wat staat er (mijn duits is nl bar slecht) is dat vanaf nu maandag dat ze die camera gaan verkopen of is het sinds vorige week maandag dat ze deze camera verkopen ??? Alvast bedankt.

Ab Montag hat Aldi-Süd die 4 Megapixel-Kamera Traveler DC-4300 für 299 EUR im Angebot. Dem in einem solchen Fall regelmäßig ausbrechenden Aldi-Wahn in den Medien schließen wir uns nicht an. Allerdings wollen wir interessierten Besuchern zumindest die technischen Daten der Kamera vorlegen. Die genaue Herkunft der DC-4300 ist uns (noch) nicht bekannt; was wir aber wissen ist, dass Aldi bei dieser Aktion mit der Firma Supra (Inhaber der Marke Maginon) kooperiert und die Kamera weitgehend baugleich mit der Praktica DCZ 4.1 ist (für die es auch ein digitalkamera.de-Datenblatt gibt) . (yb)

http://www.digitalkamera.de/Kameras/TravelerDC-4300.asp

Bron: http://www.digitalkamera.de/Info/default-de.htm

ziehier een andere link

http://www.digitalkamera.de/Kameras/PrakticaDCZ41.asp

thanks....
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 12:09
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Ze beweren hier dat het om een goed toestel gaat, in tegenstelling wat sommige mensen denken van "aldi-producten"

Tgaat hier dus om een 4mega-pixel Traveler Dc-4300 toestel voor de prijs van 299€
Old 08-12-2002, 12:12
Bernie's Avatar
Bernie Bernie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Oneliner
Ze beweren hier dat het om een goed toestel gaat, in tegenstelling wat sommige mensen denken van "aldi-producten"

Tgaat hier dus om een 4mega-pixel Traveler Dc-4300 toestel voor de prijs van 299€
Thanks One, maar dat was niet echt wat ik wilde weten, 't
Gene wat ik wil weten is:worden die camera's vanaf nu maandag verkocht of verkopen ze die sinds vorige week maandag.
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 12:15
Oneliner's Avatar
Administrator

ab = vanaf, dus ik veronderstel dat het vanaf komende maandag is...
Old 08-12-2002, 12:25
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Re: Vertalen ??? Digitale Camera

Quote:

Ab Montag hat Aldi-Süd die 4 Megapixel-Kamera Traveler DC-4300 für 299 EUR im Angebot. Dem in einem solchen Fall regelmäßig ausbrechenden Aldi-Wahn in den Medien schließen wir uns nicht an. Allerdings wollen wir interessierten Besuchern zumindest die technischen Daten der Kamera vorlegen. Die genaue Herkunft der DC-4300 ist uns (noch) nicht bekannt; was wir aber wissen ist, dass Aldi bei dieser Aktion mit der Firma Supra (Inhaber der Marke Maginon) kooperiert und die Kamera weitgehend baugleich mit der Praktica DCZ 4.1 ist (für die es auch ein digitalkamera.de-Datenblatt gibt) . (yb)
Vanaf maandag staat bij Aldi-Zuiden (?) de Megapixel-camera Traveler DC-4300 voor 299 Euro in de aanbieding. We sluiten ons niet aan bij de in zulk geval regelmatig uitbrekende Aldi-waan in de media. Weliswaar willen we geinteresseerde bezoekers op z'n minst de technische gegevens van de camera meedelen. De exacte herkomst van de DC-4300 is ons (nog) niet bekend; wat we echter wel weten is, dat Aldi bij deze actie met de firma Supra (eigenaar van het merk Maginon) samenwerkt en de camera zoveel mogelijk qua bouw op de Praktica DCZ 4.1 lijkt (waarvoor er ook een www.digitalkamera.de - eigenschappenpagina bestaat). (finish)

Als 2de kan Germaanse studentje Nederlands/duits hoef je mij dat geen twee keer te vragen

Uw vraag of ze vanaf maandag verkopen staat er niet in; enkel 'vanaf maandag'. Geen idee of dat deze week of vorige was.
Old 08-12-2002, 12:28
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Vanaf maandag is bij Aldi-Zuid het fototoestel Traveler DC 4300 voor 299 € te koop.
Wij kunnen ons bij de argwaan tegenover ALDi in zulke gevallen niet aansluiten.
We willen wel de geïnteresseerden de technische gegevens van de camera hier voorstellen:

De herkomst van de DC 4300 is ons(nog) niet bekend. We weten wel dat Aldi in dit geval met de firma Supra (eigenaar van Maginon) heeft samengewerkt. Het toestel trekt erg veel op de Praktica DCZ 4.1. Hiervan zijn gegevens te vinden op digitalcamera.de

Voila .

Hmm, blijkbaar zijn d'er nog die Duits kunnen

Een beetje Historie:

Het is trouwens idd Aldi Zuid. Da's de regio West Duitsland van vroeger.
De broers Albrecht die Aldi beheren hebben jaren geleden ruzie gehad en dus in Duitsland Aldi gesplitst in Zuid en Noord. Intussen is de relatie al terug stukken beter. De splitsing blijft echter.
"onze " aldi behoort tot de Zuid groep. Net zoals Aldi (Höfer) in Oostenrijk.

Last edited by fordje; 08-12-2002 at 12:41.
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 12:31
Oneliner's Avatar
Administrator

Kheb daar 8 jaar gewoond...
Old 08-12-2002, 12:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
'bekenD' en 'gewoonD'.

Ik denk dat ik mijn thesis ga schrijven over Duitsers die naar België of Nederland komen en problemen hebben met het voltooid deelwoord. Een frequent voorkomend probleem, aangezien ze in het Duits bijna geen enkele 2.Partizip hebben die eindigt op 'd'. Dus no offence voor Oneliner, elke ex-Duits heeft daar problemen mee

bedankt om mij een onderwerp te geven

ps: oneliner, de ex-duitser. Wist ik niet, mijn respect voor u groeit met de dag
Old 08-12-2002, 12:40
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish
'bekenD' en 'gewoonD'.

Ik denk dat ik mijn thesis ga schrijven over Duitsers die naar België of Nederland komen en problemen hebben met het voltooid deelwoord. Een frequent voorkomend probleem, aangezien ze in het Duits bijna geen enkele 2.Partizip hebben die eindigt op 'd'. Dus no offence voor Oneliner, elke ex-Duits heeft daar problemen mee

ps: oneliner, de ex-duitser. Wist ik niet, mijn respect voor u groeit met de d )

Te rap willen typen en nog nie wakker....... excuses aanvaard ?(met D)
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 14:03
Oneliner's Avatar
Administrator

Eyla, gene ex-duitser hé.
Ik ben Belg in hart en nieren, enkel was ijne pa beroepsmilitair ginder

En die gewoonD haddek eerst met een t geschreven maar nog veranderd naar de d.
Kvond da ietke beter staan.
Tis toch woonde => gewoond?
Old 08-12-2002, 15:35
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
'bekenD' en 'gewoonD'.

ps: oneliner, de ex-duitser. Wist ik niet, mijn respect voor u groeit met de dag
gewoond is idd met een D, of het moet zijn dat jij de van dale in twijfel trekt
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 19:07
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
'bekenD' en 'gewoonD'.

Pardon, maar ik heb 17 jaar in Duitsland gewoond en ik denk toch wel te mogen stellen dat ik hoegenaamd geen problemen heb met de DT-spelling...
Niet iedereen over dezelfde kam scheren eh Finishke!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 19:09
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Der Führer hat gesprochen "Uch" !
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 19:11
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by fordje

Te rap willen typen en nog nie wakker....... excuses aanvaard ?(met D)
Met alle respect Fordje, maar GEEN ENKEL excuus is aanvaardbaar als het op schrijven van DT-fouten aankomt... Wat niet betekent dat we er hier systematisch op moeten reageren. Tja, ik ben nog opgevoed met het puntensysteem in je "synthese en commentaar" van : 1 DT-fout = 0. Geen discussie. Onvergeeflijke fout. Persoonlijk vind ik het jammer dat er tegenwoordig een te grote tolerantie bestaat tegenover dergelijke fouten. Maar versta me niet verkeerd : in een forum kan ik ermee leven dat er vaak tegen gezondigd wordt. Op een officiële website daarentegen zou het niet mogen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-12-2002, 19:19
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Het zou eigenlijk NERGENS mogen...D/T regels zijn zowat de meest elementaire regels van de spelling. En wat het puntensysteem betreft, waarover Sennake het heeft : ook ik heb dat allemaal nog meegemaakt, het is een hard systeem, maar het levert toch resultaten op, wees daarvan alvast overtuigd !
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules