![]() |
|
|
|||
|
|||
Goede reis Alain
Nog enkelen dagen scheiden Alain van zijn vertrek naar Australië. Bij deze wens ik hem een aangenaam verblijf bij onze tegenvoeters.
Gelukkig bestaat het medium internet, zodanig dat we Alain wel in levende lijve moeten missen, maar dat we hier regelmatig nog van hem zullen horen. Hieronder staan, als raadgeving, enkele (domme) wetten die van toepassing zijn in Australië en waaraan Alain zich binnenkort ook zal moeten houden. Een verwittigd man.... Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Ik heet ook Alain,mag ik daardoor ook mee,
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Alain jonge, amuseer u ginder! Een goede reis en een behouden terugreis liefst ook
![]() |
|
||||
|
||||
Amuseer je ginder een beetje en tot in Maart zekers?
|
|
||||
|
||||
ciao amigo, hope 2 see u soon!!
|
||||
|
||||
Amuseer u goed, en geniet vooral van het goed weer !!
![]() Tot in maart (?), Vincent
|
||||
|
||||
Oppassen voor bosbranden hé Alain en amuseer u!
|
||||
|
||||
Alain, geniet van deze unieke gebeurtenis! Veel plezier met de dames
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Have a great time!!! en wij hopen op wilde kangoeroe-verhalen, foto's van bosbranden en zandstormen.
Nog een kleine tip ![]() |
|
||||
|
||||
goe verlof alain
tot in maart dan maar ![]()
|
||||
|
||||
'k hoorde vandaag op de radio dat het ginder beginnen regenen is (wat goed is voor die bosbranden uiteraard) maar anderzijds veel aanpssing zal dan niet nodig zijn... toch één ding wat geen aanpassing vergt
![]() |
|
||||
|
||||
Hou vooral de wicked weasels in het oog (en eventueel ook in de hand)
![]() ![]() ![]() jan |
|
||||
|
||||
Ik heb anders nog een adres ter beschikking van een Australische chat-vriendin (en ja, ze is nog single) in Canberra... Interesse? Anders zou je haar eens live de groeten kunnen doen van mij
![]() Voor de rest : have a great time, mate! (spreek uit : "maait") Last edited by Sennake; 11-12-2002 at 15:15. |
|
|||
|
|||
VEEL PLEZIER NAMENS RACE & RALLY INTERNATIONAL
|
|
||||
|
||||
En terug komen he maat, dan kunnen we die pinten toch nog eens gaan pakken
![]() ![]() Go and have fun out there, we will c ya when you get back!!!!!!!
|
|