![]() |
|
|
||||
|
||||
Depaddock-vlag part 2
Enkele maanden geleden kwam z!k@ op de proppen met het idee om als vrijwilliger naar India te trekken .... Iedereen was verbaasd, maar daar ging een paddocker naar het aziatische continent.
Via VincentDB hadden we al langer een afrikaanse vlag ....dus waarom geen aziatische moet z!k@ gedacht hebben .... en zo gebeurde het eind januari ... ![]() ![]() ![]() Er bestaat vandaag dus een 2e depaddock vlag ..... afmetingen 5 meter op 2 meter a big thank you for z!k@ ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zalig ! Depaddock gaat de wereld rond !
![]()
|
||||
|
||||
We hebben nu dus al een vlag "made in Africa" en "made in Asia". Misschien kan Alain zorgen voor een vlag "made in Oceania"?
En dan nog eentje uit America en Europa. Jaja, ik zie dat wel zitten... Met hartelijke dank aan z!k@ voor het prachtige werk dat geleverd werd! |
|
||||
|
||||
is er eigenlijk wel een vlag "made in Belgium"?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Olala, mooie vlag
![]()
|
||||
|
||||
echt knap gedaan!!!!
|
|
||||
|
||||
Awel daar had ik nog niet echt aan gedacht. Ik vertrek overmorgen naar Canberra en dan terug naar Brisbane. Ik zal eens rondkijken of ik er daar een kan laten maken!
|
|
||||
|
||||
mannen, ik ben heel blij dat jullie tevreden zijn over het resultaat. Het is met alle plezier gedaan! Ik ben trots op het feit dat ik een De Paddock-vlag heb mogen laten maken.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|