De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-03-2003, 15:30
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Zondag Canvas Voorbeschouwing F1 2003

Quote:
SPORTPALEIS
13.30 uur: voetbal: Champions League magazine
14.20 uur: wielrennen: Kuurne-Brussel-Kuurne 888
Presentatie: Lieven Van Gils. Commentaar: Michel Wuyts, Frank Hoste & Karl Vannieuwkerke (op de motor)
17.00 uur: Formule 1: vooruitblik op het nieuwe seizoen, met studiogast David Saelens
(Als Kim Clijsters de halve finales haalt op het WTA-tennistoernooi van Scottsdale, brengen we mogelijk een samenvatting van die wedstrijd en wordt het programmaverloop aangepast.)
bron: canvas.be

Om 17u ongeveer, na Kuurne-Brussel-Kuurne krijgen we vandaag een preview van het nieuwe F1seizoen. Kijken, zou ik zo zeggen.
Old 02-03-2003, 16:49
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

jippie, gaan we zeker doen hé... Ik wou dat we al een week later waren eigelijk!
Old 02-03-2003, 19:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Geloof niet dat je Saelens als "feiten-commentator" moet inhuren.........

24 zitjes ? Toyota uit Aken?

Op de beelden van nieuwkomer Wilson was toch wel duidelijk te zien dat het om Verstappen ging, die doodleuk werd omschreven als halve belg.

Verbaasde me wel dat ie op de belgische TV een belgisch accent heeft, afgelopen vrijdag was er soort gelijke preview op RTL 5 met Verstappen, Lammers, Hezemans..........klonk ie toch heel anders.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 19:18
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Hopelijk zit er in de races van meer animatie dan in de preview. Veel niews is er niet gezegd geweest, en ik vond het ook redelijk belachelijk dat er op het eind van het eerste clipje only on CANVAS kwam.
Old 02-03-2003, 20:03
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by sledge
Hopelijk zit er in de races van meer animatie dan in de preview. Veel niews is er niet gezegd geweest, en ik vond het ook redelijk belachelijk dat er op het eind van het eerste clipje only on CANVAS kwam.
Ze zeiden int begin da ze oa. mensen voor de f1 wilden winnen, dan moet ge nie verwachten da ze daar ingewikkeld gaan doen en serieuze dieptejournalistiek gaan uitvoeren hé.
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 20:05
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Ze zeiden int begin da ze oa. mensen voor de f1 wilden winnen, dan moet ge nie verwachten da ze daar ingewikkeld gaan doen en serieuze dieptejournalistiek gaan uitvoeren hé.
Als ze zo mensen voor de F1 wilen winnen zijn ze volgens mij dan toch verkeerd bezig hoor.
Old 02-03-2003, 20:07
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by sledge
Als ze zo mensen voor de F1 wilen winnen zijn ze volgens mij dan toch verkeerd bezig hoor.
Ik denk van nie, als ze al gaan verwachten da een nieuweling launchcontrol kent, dan zijt ge verkeerd bezig.
Iig, deze special was vele beter dan de vorige over de testen, die was rampzalig.
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 20:32
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Geloof niet dat je Saelens als "feiten-commentator" moet inhuren.........

24 zitjes ? Toyota uit Aken?

Op de beelden van nieuwkomer Wilson was toch wel duidelijk te zien dat het om Verstappen ging, die doodleuk werd omschreven als halve belg.

Verbaasde me wel dat ie op de belgische TV een belgisch accent heeft, afgelopen vrijdag was er soort gelijke preview op RTL 5 met Verstappen, Lammers, Hezemans..........klonk ie toch heel anders.
bij mijn weten zijn er theoretisch toch 24plaatsen, maar omdat er te weinig teams zijn, zijn er nu maar 20beschikbaar; dus volgens mij heeft saelens dara gelijk...
van toyota spreek ik mij ni uit
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 22:24
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

ik vond de reportage niet slecht... Niet alles is aangekaart, maartoch, ik vond het goed
Old 02-03-2003, 23:03
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Bij mijn weten was TTE (Toyota Team Europe) in de tijd dat ik er woonde in Keulen gelegen. Vandaar ook trouwens de nummerplaten van alle fabrieks-rally-Toyota's : "K AM - xxxx" : "Köln Anderson Motorsport - xxxx". Ove Anderson was destijds de grote baas van de rally-afdeling namelijk. Ik ga er dan ook van uit dat ook de F1-afdeling in dezelfde gebouwen gelegen is.

En wat de F1-zitjes betreft denk ik dat er theoretisch zelfs 26 bestaan. Enfin, zo was het destijds toch nog toen we 's vrijdags mochten genieten van pre-kwalificaties die moesten bepalen wie er mocht deelnemen aan de kwalificaties, omdat er meer dan 13 gegadigde teams aanwezig waren...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 23:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Yep Sennake, zo is dat. Toyota zit nog steeds in Keulen - lands de zuidkant vlak aan de ring. Toen ik in Duistland zat, waren ze de'r ook al, en als ik me goed herinner hebben ze naast de TTE, gewoon 2 nieuwe fabrieken neergepoot de afgelopen jaren. Nu ja, voor Saelens zal Aken en Keulen hetzelfde zijn. Voor iemand van West-Vlaanderen is dat allemaal heel ver weg. tot Aken 2 uur en tel daar nog eens 40 minuutjes bij en ge zijt er. Allez, dan ligt dat toch tegen elkaar.

Als Toyota kort bij huis wil testen, moeten ze misschien maar eens naar Kerpen gaan, op de piste van El Schumi, hihi.

Anyway, ze zaten de'r weer eens intelligent te kijken. Een iets of wat fan van de F-1 - die een beetje Frans verstaat - weet wat hem te doen staat. La Deux of La Une al naar gelang hun timing. Spannede verslaggeving verzekerd. Als de koers heeeel saai is, klaren zij het nog om er iets moois van te maken. Maar ja, over de taalgrens wordt autosport en de media eromheen met hart en ziel bedreven, in Vlaanderen doet de media eraan mee omdat ze moeten van de fans. Niet omdat ze er het hart of de kennis van hebben. Er is dit seizoen dus niets veranderd.

Amai, 'k wou zoveel nie schrijven, maar 't was er weer uit voor ik het wist. Allez, de groeten.

Last edited by Guido; 02-03-2003 at 23:31.
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 23:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Volgens de geheime overeenkomst (Concorde Agreement) zijn er maximaal 24 zitjes ter beschikking. Althans in de tijd dat Toyota zijn plaatsje moest inkopen en de overname van Tyrrel door BAR zag je dat getal vaker voorbij komen in engelse bladen.

De fabrieken van TTE zie je vanaf de snelweg liggen vanaf daar is het nog geloof ik 75 km tot Aachen

Maaruh, ben benieuwd wie wanneer komt te testen..........zou het wellicht "grote test" kunnen worden?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 23:30
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Marshal
De fabrieken van TTE zie je vanaf de snelweg liggen vanaf daar is het nog geloof ik 75 km tot Aachen

Maaruh, ben benieuwd wie wanneer komt te testen..........zou het wellicht "grote test" kunnen worden?
Een klein 40 minuten dus.

He, dat zou wel cool zijn. Kan mij een trip naar de jaarlijkse "Pre-British GP Testing" besparen.
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 23:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally posted by Huudo

He, dat zou wel cool zijn. Kan mij een trip naar de jaarlijkse "Pre-British GP Testing" besparen.
Zal het circuit wel weer afgesloten zijn, net zoals bij de Toyota F1 test in 2001.............................

Stevige schoenen en door het bos , neem dit jaar dan wel een kniptang mee
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 23:42
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Bij mijn weten was TTE (Toyota Team Europe) in de tijd dat ik er woonde in Keulen gelegen. Vandaar ook trouwens de nummerplaten van alle fabrieks-rally-Toyota's : "K AM - xxxx" : "Köln Anderson Motorsport - xxxx". Ove Anderson was destijds de grote baas van de rally-afdeling namelijk. Ik ga er dan ook van uit dat ook de F1-afdeling in dezelfde gebouwen gelegen is.

En wat de F1-zitjes betreft denk ik dat er theoretisch zelfs 26 bestaan. Enfin, zo was het destijds toch nog toen we 's vrijdags mochten genieten van pre-kwalificaties die moesten bepalen wie er mocht deelnemen aan de kwalificaties, omdat er meer dan 13 gegadigde teams aanwezig waren...
Gaat dit over een vrij kleine persoon, met een brilleke en een baard, en een been dat iets korter is als het andere??

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules