![]() |
|
|
View Poll Results: Welk merk wint zondag op het NRF? | |||
BMW |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 2.86% |
Chevrolet Corvette C5 |
2 | 5.71% |
Chrysler Viper |
11 | 31.43% |
Marcos |
2 | 5.71% |
Porsche (RS/ Biturbo) |
19 | 54.29% |
Andere |
0 | 0% |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
NRF - Belcar - Poll
Welk merk wint de openingswedstrijd van het belcarkampioenschap?
|
|
||||
|
||||
De Viper nog steeds denk ik. Hij heeft dan 150 kg bijgekregen maar daar hebben ze wel iets op gevonden: Pirelli fabrieksrubber. Het kan goed zijn dat ze hierdoor zelfs sneller gaan als vorig jaar...
|
|
||||
|
||||
Hmm ik denk eerder porsche , zij hebben dat gewicht niet extra en hebben ook vooruitgang geboekt... De RTM biturbo lijkt me een enorm potentieel te hebben net als de versie van AD sport... De RSen ook niet buiten beschouwing houden vooral in zolder...
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat de Marcos(sen) voor een verassing kunnen zorgen... maar de GLPK viper/porsches en de RTM porsches zijn ook zeer snel... en ik zou de corvette ook niet vergeten hoor!Maar de viper zal zoals altijd wel weer winnen
![]() Last edited by PorscheGT; 07-04-2003 at 12:34. |
|
||||
|
||||
Als de corvette de eerste 2 rondes overleeft, dan zijn ze anders wel kandidaat...
maar overleeft hij de eerste 2 rondes?
|
||||
|
||||
De Corvette is idd gruwelijk snel, maar ik vrees een beetje voor de betrouwbaarheid de eerste race.
Ik tip dus nog steeds op de Viper die intrinsiek toch sneller zou moeten zijn dan de Porsches. Maar het is en blijft een gok natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Ik blijf bij Longin & Porsche !
|
||||
|
||||
Ik zie die Corvette nog niet onmiddellijk winnen. Geef Selleslagh en Vannerum ook de tijd om zich aan dat monster aan te passen.
Anderzijds denk ik dat de combinatie Buurman-Vosse-Marcos LM 600 weleens voor de grote verrassing zou kunnen zorgen: een prima getunede wagen met twee gemotiveerde piloten die een pak ervaring hebben met dit soort wagens. |
|
||||
|
||||
idd baron geef de mannen selleslagh en vannerum wat tijd ook selleslagh heeft gezegd dat ze de eerste 2 a 3 races gewoon meedoen om te zien hoe de machiene zal evalueren
|
||||
|
||||
ik denk ook de GLPK viper gevolgd door die van Kuismanen (die verleden jaar die wagen perfect heeft kunnen afstellen) de Corvette zal voor binnen een paar koersen zijn (mss op Franco?) alhoewel zolder draaien en keren is denk ik dat het gewicht dat er bij de vipers bijkomt niet direkt een groot nadeel zal zijn.
In TA gaat Daikin racing voor de verassing zorgen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Pasop , de GTR V8 van Severich (G&A Racing
![]() |
|
|||
|
|||
Als de GTR van Severich geen onnoemelijke problemen krijgt, dan is de winnaar in de ie klasse nu reeds gekend. De wagen is supersnel, heeft nog wat evoluties ondergaan na de wedstrijden van vorig jaar en beschikt nu over zo'n 550 pk en een vrij hoog koppel. Twee goede BMW piloten maken het geheel compleet. Persoonlijk hoop ik dat het mag lukken voor Georg Severich dit jaar. Een goede piloot en sympathieke kerel die al genoeg tegenslagen gekend heeft.
|
|
||||
|
||||
In de kwalificaties zal het waarschijnlijk tussen de vipers en de corvette gaan maar voor de race gaan ze toch rekening moeten houden met meerdere Porsches. Bij RTM hebben ze twee van de allerbeste piloten rijden, Goossens met Penders en Kurt Mollekens met de wagen van Franz Lamot. Zou eigenlijk Marc en Kurt ne keer samen willen zien bollen....
Verder zal moeten gezien worden hoe snel de biturbo van Longin is.
|
||||
|
||||
Wat betreft de Marcos LM 600, vorig jaar(einde seizoen) was de LM600 van Euser net zo snel als Viper van Zwaans. De Zwaans Viper was mid-seizoen (zo rond de 24U van Spa) zeer snel te noemen, stuk rapper dan tijdens het NRF 2002. Oftewel de LM600 kon idd weleens een verassing worden.........echter we hebben het niet over de Euser-Marcos. Die van Buurman was vorig jaar altijd ietsje trager, dus naar ik denk geen kandidaat voor een outright-victory.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|