![]() |
|
|
|||
|
|||
Mistery Bokken Cup IV : zondag 6 juli te Herselt
Na de derde manche van deze competitie werd een pauze ingelast, zodat onze studenten ongestoord hun examens konden voorbereiden. Op zondag 6 juli staat de vierde manche van de Mistery Bokken Cup op het programma. Deze gaat door te Herselt, in Extreme Kart. Volgende personen bevestigden reeds hun deelname :
Cat. I : Vermeersch Bruno Hollevoet Niko Jorissen Jean-Marie Vandaele Benedikt De Beule Bart Berghmans Dave Van Welsenaers Kristof Thimister Christiaan Nicky Lemmens J.F. (Reserve) Cat. II : Hendrickx Patrick Custers Joost Hannaert Guy Claessens Stijn Golsteyn Guy Suffeleers Davy Cat. Dames : Geysen Monique Hensen Sonja Hannaert Karo Van Buel Lieve Last edited by Mistery; 05-07-2003 at 17:00. |
|
||||
|
||||
Ik ga 't zelfde zeggen als vorige keer:
Laat de vaste klanten zich nu maar inschrijven, maar als er een plaatske blijft voor een cat-II rijder, ben ik zeker opnieuw kandidaat!! Ah ja, het succes van vorige keer smaakt naar meer... Jan-Franz Lemmens ![]() |
|
||||
|
||||
whohooo kzien der al naar uit
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Je mag mij er ook terug bijrekenen ze , zal wel nachtje niet geslapen hebben maar het zal wel lukken .
|
|
||||
|
||||
Ik zal er jammer genoeg niet kunnen bij zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn twijfels
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik zal er zijn!
![]() |
|
|||
|
|||
Wegens de vakantieperiode dienen sommigen verstek te geven, dus zoals de zaken er nu voor staan, is de mogelijk er om 1 piloot in categorie 1 ("de snelle jongens") toe te voegen...
|
|
||||
|
||||
Als ik goed kan tellen, ben ik er deze keer dus niet bij...
Laat aub snel weten of daar nog verandering in komt. Ik zou maar al te graag meedoen. Maar als dat niet lukt, dan ga ik die zondag wel met mijn Scoutsmakkers kajakken in de Ardennen... (Ook goed voor de conditie, maar 't gaat niet even rap vooruit...) ![]() |
|
||||
|
||||
Is er iemand die mij na de karting zou kunnen brengen naar een station? ik zou in brussel zuid moeten geraken VOOR 20u. Moet niet rechtstreeks zijn , mag wel natuurlijk
![]() Dank bij voorbaat ! |
|
|||
|
|||
Ik zal spijtig genoeg weer niet kunnen meedoen daar wij Zaterdag naar England afreizen om onze nieuwe wagen voor volgend jaar te gaan bekijken.
Een plaatsje vrij dus voor iemand in cat 1 |
|
||||
|
||||
Tja,
Ik was vorige keer wel bij de rapsten van Cat-II. Maar om nu meteen cat-I te gaan rijden??? Kweenie. ![]() |
|
|||
|
|||
R@ce@holiC,
Geen probleem, ik (of men wederhelft) zal u, na afloop van de race wel naar het station van aarschot rijden... Greeze, Christiaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|