De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-10-2003, 20:00
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Voorbeschouwing Belgian VW Masters - VW FUN CUP

Hallo allemaal,

ik heb eindelijk de definitieve teams doorgekregen van mijn vader voor de laatste race van het voor ons nu al zeer geslaagde seizoen vw fun cup 2003. Laat ons hopen dat we de kers op de taart kunnen zetten op Allerheiligen.

Met wagen 32 gaan we weer voor het podium in de light categorie, en top 10 algemeen. Aangezien dit een relatief korte race is (4u45min) wordt het sprinten voor ons. De bemanning is opnieuw dezelfde als tijdens de 25uren van Francorchamps waar wij ons beste resultaat ooit behaalden, 6de algemeen en 2de in de klasse! Piloten Danny Scheers, Pieter Perdieus en Maarten Perdieus.

Tijdens deze race zetten we voor de tweede keer onze biplace in. Ook hier behoort een podium weer tot de ambities, al blijft de fun en het plezieren van de sponsors ook belangrijk. De bemanning op deze wagen is wel verschillend in vergelijking met vorige race. De jongste telg van de Perdieus-familie, met name Anneke Perdieus (19) maakt haar debuut in de autosport op de biplace nr. 332. Zij is al een tijdje aan het oefenen en laat ons hopen dat de tijden nog een beetje zakken en dan kan ze meedraaien in de fun cup en haar vader, Marc Perdieus en tevens piloot nr. 2 op deze wagen, stilaan gaan bedreigen! En last but not least, de laatste piloot op de biplace van Perdieus Motorsport wordt Jeffrey Van Hooidonck, die jullie allemaal wel kennen van de F3000 afgewisseld met enkele avonturen in de Belcar en andere disciplines. Het weze duidelijk dat Jeffrey de joker van het team vormt, en laat ons hopen dat dit trio een mooie race neerzet tijdens de eerste zaterdag van november!

groeten

Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport - VW Fun Cup

Last edited by Maarten; 16-10-2003 at 20:03.
Reply With Quote
Old 27-10-2003, 17:33
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

update:

beide wagens zijn volledig geprepareerd

Anneke krijgt woensdag nog een speciale watertraining/slipschool bij Jesco (Inkart) omdat het dit weekend wel eens zou kunnen regenen in zolder
Vrijdag wordt er nog wat getraind, het is nog niet zeker of we met twee wagens op de ERAN racing dag zullen zijn, maar de biplace rijdt zeker met ons anneke (waarschijnlijk is jeffrey van hooydonck ook van de partij om eens met de wagen te rijden en anneke nog wat les te geven)

see you all dit weekend, want dan kom ik voor de gelegenheid even teruggevlogen uit Wenen om het seizoen te beëindigen!
Met een beetje geluk eindigen we nog 10de algemeen in het klassement, we zetten immers op beide wagens de joker in die de punten verdubbeld!!

groeten

maarten perdieus
perdieus motorsport
funcup nrs. 32 en 332
Old 31-10-2003, 00:49
Maarten's Avatar
De Paddock Enthousiast

Danny Scheers zal niet meerijden deze zaterdag
Hij heeft zijn duim gebroken bij een val tijdens een motorace!

Dus op de 32 blijven piloten Pieter & Maarten Perdieus over, dit wordt dus een broederlijk onderonsje

De pappie en zus zitten op de biplace met éne Jeffrey van Hooydonck
Old 03-11-2003, 13:34
TH Racing's Avatar
TH Racing TH Racing is offline
De Paddock Rookie

Dankzij Uniroyal en Autowereld mocht ik gratis deelnemen op de nr 49, Uniroyal 2.
Er gold 1 regel, alle deelnemende piloten op onze wagen mochten nog geen race-ervaring hebben, dus allemaal nieuwelingen.

We waren met 5 piloten en ik zou als 3de het stuur overnemen. We mochten elk 50 min rijden. Ik kon redelijk goed mee met de middenmoot. Ik moest er snellere voorbij laten, maar ik stak er ook een deel voorbij. In die 50 min wedstrijd heb ik de beste tijd van het team gereden, 2min 04sec.
Het was een enorme ervaring en het is voor herhaling vatbaar.
Als er mensen nog op zoek zijn naar een piloot voor volgend jaar, aarzel niet
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules