De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-12-2003, 13:55
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
En sommige piloten bleven maar blauwe vlaggen negeren, zoals ene van de 36.
En de 9, vooral diene piloot met Yaris overall en zenne zwarte helm! Daar heb ik 10 ronden achter gehangen eerdat em mij voorbij liet. Da moest es op t circuit gebeure.
Old 08-12-2003, 19:01
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Oplossing is simpel eigenlijk, volgende keer geen briefing voor de piloten maar één voor de marshalls...
Blauw vlaggen op positie, da gaat er bij mij niet in zenne!
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 20:00
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Nog een betere oplossing: zet der ECHTE marshals neer!
Old 08-12-2003, 20:54
kartboyke's Avatar
kartboyke kartboyke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Enkel een opmerking dat de marshalls soms hun werk nie deden of te goed deden en dat ze de laatste tijd in JPR de zwarte vlag goed gebruiken. Ik wist zelfs nie eens da wij er een gekregen hadden.
Na enkele minuten kregen we al blauwe vlag, om gerrit door te laten hoewel de eerste twee nog nie eens in onze buurt waren om te dubbelen. Iets té ijverig of ist omdat ze hem een onterechte zwarte vlag hadden gegeven in de quali en da zo wilden goemaken? En sommige piloten bleven maar blauwe vlaggen negeren, zoals ene van de 36. Maar d'er waren ook positieve kanten, in mn stint twee plekken goe kunnen maken en een schoon duel met zn drieën gehad, de 8, 15 en 22. Bumper aan bumper, spijtig was wel dat ik soms een klein tikkeltje sneller was, maar just nie snel genoeg om ook maar iets te kunnen proberen. Maar als ge sneller zijt dan sommige yarispiloten, dat doet toch goed. Maar er waren er wel meer sneller dan mij, dan trager.
We geven gewoon nu veel meer zwart omdat het te bont wordt gemaakt met de nieuwe karts.
Het is schandalig hoe de mensen hiermee rijden.
Er wordt ook uitdrukkelijk gezegd in de briefing dat er streng zal worden opgetreden voor botsen of onverantwoord rijden.
Wij zien echt veel dingen hoor, geloof me, ook ervaren piloten.
Je kan eens een duwtje geven om te zeggen dat je er bent, maar de laatste tijd is dit duwtje direct een duw in de kant geworden.
Dit willen we echt wel voorkomen, anders gaan de karts snel versleten zijn.
greetz kartboyke

Ik hoop dat jullie dit een beetje begrijpen
Old 08-12-2003, 20:55
kartboyke's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by ICEMAN
Nog een betere oplossing: zet der ECHTE marshals neer!
Ja lap, sorry, zondag moet ik nooit werken .
Nenee, grapje, dat zijn echt wel ervaren marshals hoor.
Old 08-12-2003, 21:03
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by kartboyke
We geven gewoon nu veel meer zwart omdat het te bont wordt gemaakt met de nieuwe karts.
Er wordt ook uitdrukkelijk gezegd in de briefing dat er streng zal worden opgetreden voor botsen of onverantwoord rijden.
Je kan eens een duwtje geven om te zeggen dat je er bent, maar de laatste tijd is dit duwtje direct een duw in de kant geworden.
greetz kartboyke

Dat jullie de karts willen 'beschermen' kan ik 100% begrijpen. Ik rij liever met een kartje dat nog iet of wa marcheert dan een waar iemand bvb. de koppeling kapot rijdt.
Maar, ik had bvb. voor dat ik geduwd werd in de quali en dan die voor mij aantikte, waardoor die bijna haaks op de baan stond. Logisch dat ik daar geen zwart voor krijg. Ik kon daar niets aan doen, tijdens de race heb ik enkele keren mn reactievermogen serieus moeten aanspreken om niet te botsen, doordat mensen voor mij nogal rare toeren uithaalden bij t dubbelen. Nu, feit is dat Gerrit ook zo'n kettingbotsing had en daar wel zwart voor kreeg. Ik moet wel zeggen dat ik het enkel van hem weet, feiten kunnen dus wat vertekend zijn.
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 21:12
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by kartboyke
greetz kartboyke

Mjaah... verleden week finale GP Marc Goossens, geen zwarte vlaggen... gisteren was't schandalig op sommige momenten... we spreken hier niet over een koerske van 100€ eh, iedereen wil waar voor zijn geld... en op zo'n manier verpest je de sfeer direkt... In de Chrono's geven ze direkt zwart aan sommige teams, terwijl het superglad lag en je (zeker de eerste ronden) moeite moest doen om de kart recht te houden... Soit voor de Marshalls in JPR is iedereen ne potentiële brokkenpiloot...

nie persoonlijk op u eh Kartboyke
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 21:20
kartboyke's Avatar
De Paddock Regular

nenee, ik begrijp da wel.
Maar ik wou gewoon effe de kant vd marshalls vertelle zodat jullie weten waarom er eigenlijk zo snel zwart gegeven wordt.
Old 08-12-2003, 21:21
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Quote:
Maar, ik had bvb. voor dat ik geduwd werd in de quali en dan die voor mij aantikte, waardoor die bijna haaks op de baan stond.
Euhm Redje... Ooit naar school geweest en ooit leren schrijven ? OP f1world blijkt van wel, is De Paddock dan ondergeschikt dat je dit hier niet moet (wilt) doen ?... No hard feelings, 't zal "waarschijnlijk" wel toeval zijn, maar euh... 't was een grove 'ongewilde' fout hé kerel ! (Tja, dat kan je zelfs op een simmulator meemaken, laat staan van in een echte kwali...)

Losers are always richg, but often they forget the word "always" right... so, might be : we are no losers.... (speciaal gemaakt voor diegenen die toch zo graag (verdoken) Engels praten... Let's go guys (and DOLLS), don't let go, just give proove of yourselves... But we did it get enough, that's just's because they are jalous... so come on, define ourselves, and get lost (y)ourselves...

Yours Faithfully,

Mistery
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 22:02
ralff1's Avatar
ralff1 ralff1 is offline
De Paddock Rookie

Proficiat aan alle teams en aan mijn teamgenoten
Ik was toch ook niet helemaal tevreden met de vlaggen de enen keer zwaaien ze of ze zwaaien als die voor je al voorbij gereden is zo kunnen ze niet langs de kant gaan.

proficiat kelly voor de organisatie.
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 22:05
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Euhm Redje... Ooit naar school geweest en ooit leren schrijven ? OP f1world blijkt van wel, is De Paddock dan ondergeschikt dat je dit hier niet moet (wilt) doen ?... No hard feelings, 't zal "waarschijnlijk" wel toeval zijn, maar euh... 't was een grove 'ongewilde' fout hé kerel ! (Tja, dat kan je zelfs op een simmulator meemaken, laat staan van in een echte kwali...)

Losers are always richg, but often they forget the word "always" right... so, might be : we are no losers.... (speciaal gemaakt voor diegenen die toch zo graag (verdoken) Engels praten... Let's go guys (and DOLLS), don't let go, just give proove of yourselves... But we did it get enough, that's just's because they are jalous... so come on, define ourselves, and get lost (y)ourselves...

Yours Faithfully,

Mistery
Over wat hebt ge t nu? Schrijffout of over de karting?
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 22:11
De Paddock Regular

Make your choice... schrijffout was van mij, de rest ... ???
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 22:41
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Make your choice... schrijffout was van mij, de rest ... ???
Ja zeg, nu moet k nog zelf kiezen ook. Ik zie nogal geen verband tussen t schrijven en dan van die simulator ze. Als t over de karting gaat, als ge ne serieuze duw krijgt en vlak achter uw voorligger rijdt, dan kan da gebeuren.
En in mijn bericht heb k enkel misschien een 'ik' eens vergeten.
En depaddock zie ik zeker niet als minderwaardig, en als k al eens fouten maak, zeg dat dan hé. Ik doe da niet met opzet.
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 22:54
De Paddock Regular

Quote:

En depaddock zie ik zeker niet als minderwaardig, en als k al eens fouten maak, zeg dat dan hé. Ik doe da niet met opzet.
Awel, uw verzoek is verhoord, ik zei dat dan toch ook hé ? No hard feelings !
Reply With Quote
Old 08-12-2003, 23:09
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Awel, uw verzoek is verhoord, ik zei dat dan toch ook hé ? No hard feelings !
Idd, maar ik vond uw bericht nogal verwarrend. Ik wist niet goed waarover ge t had.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules