![]() |
|
|
|||
|
|||
Ha, gij wilt duielijkheid ? awel
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ge zijt hier niet voor ambras te maken eh mensen... een race rij je eerst en vooral voor je plezier... als er dat al niet meer is, stop dan met mee te doen aan races. Inderdaad winnen is altijd leuker als verliezen, maar als je dan verliest, wees dan een goede verliezer ipv een slechte, en probeer te leren uit je fouten
|
|
||||
|
||||
Voor mij is meedoen belangrijker als winnen.
Sorry maar ik vidn toch dat je niet moet doen tegen en ander persoon, zo van pfff wij zijn gewonnen en gij hebt verloren. Ik vind dat eerlijk gezegd beetje kinderachtig maarja, wie ben ik. (dit was even een eigen meningsuiting). Zeker niet kwaad bedoelt. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Namens FOXX Racing wil ik o.a. Kelly even hartelijk bedanken voor de organisatie TOPPIE gedaan meid!
![]() Dan het circuit: ja het is best wel een leuk circuit, de Marshals deden goed hun werk maar er werd veeel te snel zwart gegeven wij hebben zelf 1x de zwarte vlag gehad als we dit niet hadden gehad waren we op een 5de plaats geeindig of misschien nog wel hoger... you never know........... maar goed that's Racing! Wij hebben ons kostelijk geamuseerd... enne Kelly wil jij vaker mee gaan naar mijn races... want heeft toch geholpen tegen mij praten ![]() Het laatste wil ik nog even zeggen: Kel je hoeft je geen zorgen te maken over je helm komt allemaal goed!!! ![]() Groeten van je grootste fan, |
|
||||
|
||||
Quote:
Al moest er al veel gebeuren indien het voor zo'n sterk team niet zou lukken. De overwinning was dan ook meer dan verdiend. Proficiat. De derde piloot van ons team Mauro had jammer genoeg last van een rugletsel dat hij de vorige dag had opgelopen en hij was dus blijkbaar niet echt competitief meer, het heeft weinig gescheeld of we verloren onze tweede plaats nog ondanks de twee ronden voorsprong die Joeri en Filip hadden uitgebouwd.
|
|||
|
|||
Quote:
Hij hing op dat moment 7de of zo iets. MRT zou 1 en 2 kunnen geweest zijn, maar die Hollander besliste er anders over. Wat betreft die 2 mannen van kartgrid : sterke race ook trouwens ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maar 1 ding weet ik zeker... ik doe ni meer mee als ik ziek ben! want dan maak je het alleen erger ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |