![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Een wijze raad van Tante Kaat :
Moei je als achterligger niet in het gevecht tussen mensen die voor de podiumplaatsen strijden, dan zijn discussies als deze helemaal niet nodig... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
in principe zou je dat niet mogen doen, maar als je op die moment sneller bent ... dan is het voor iedere piloot moeilijk om zich in te houden, komt daar nog bij dat degene in de kart daarom nog niet weet dat die kerels voor hem voor het podium rijden, al weet ik natuurlijk niet dat dit het geval was. velen transformeren immers als ze in dat kartje zitten, en dan is het gewoon gaan gaan gaan gaan ... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Die opmerking slaat toch ook nergens op ![]()
|
|||
|
|||
Leg uit, Didier, ik leer graag bij... Het is een algemene (ongeschreven) regel in de autosport, blijkbaar is dat in karting dus anders...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Enfin; de korte versie dan maar... Ik denk dat ik jou weinig kan bijleren Mistery ![]() ![]() Ik had het anders moeten verwoorden. In elk geval, ik heb het zelf ook al meegemaakt en ik weet best dat dit geen leuke toestand was voor Dries maar voor mijn part heeft die achterliggende piloot evenveel recht om zo snel mogelijke rondetijden neer te zetten en voor mij hoeft ie zeker niet met de handrem op te rijden. Jammer dat je zo een plaats moet prijsgeven maar zoals ik al zei je kan het die piloot niet kwalijk nemen... enfin ik toch niet destijds en het heeft me toen ook een ereplaats gekost.
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 10-12-2003 at 00:53. |
|
|||
|
|||
Jongens, jongens, t'is voorbij hé.
Het positieve van het incident is dat die jonge gast nu voor eens en altijd de ideale lijnen weet liggen bij JPR. Hij werd maar snel toen hij kon aanpikken en dat is belangrijk in de karting. Je hebt een punt om naartoe te rijden. Natuurlijk was hij goed, zelfs beter dan mij in sommige bochten, maar daarom ga je nog niet botsen. Ik denk niet dat hij het weet dat hij tussen 2 en 3 kwam hangen maar alle, geen probleem. Als we altijd de beker van het meest sportieve team krijgen zit er ook iets fout he. Lekker spannend zo een wedstrijdje op het scherp van de snee. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
wanneer gaan we nog eens racen????
By the way: k bevind mij terug onder het land der levenden, gezond en wel!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
doden is veel gezegd ma k als ze u zo verplichtend in slaap doen en ge zijt nog nie moe, ja..........dan ziet ge en doet ge al is rare dingen he!!??
Zoals gewoonlijk haal ik dan al is wa stoten uit........ Alles achter de rug nu en zondag lekker op mijn gemakske gaan karten se!!... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|