![]() |
|
|
||||
|
||||
Leinders 3de rijder bij Minardi?
1 mar - Volgens anonieme bronnen maakt Minardi komende woensdag tijdens de officiële perspresentatie van het team in Melbourne bekend dat de Belgische coureur Bas Leinders - in ieder geval in Australië - de derde Minardi gaat besturen in de vrije testsessies op vrijdag. Minardi-woordvoerder Graham Jones wil vanuit Melbourne de benoeming van Leinders bevestigen noch ontkennen: ,,Ik kan geen mededelingen doen. Woensdag is onze presentatie, en dan maken we de naam van onze derde coureur bekend.''
Het nog onbevestigde nieuws komt als een verrassing, omdat alles er op duidde dat Tom Coronel dit jaar - op voorspraak van sponsor Wilux - de derde wagen zou gaan besturen. Leinders was op zijn beurt in de slag om het derde stoeltje bij Jordan te bemachtigen, maar een crash in zijn eerste rondje met de EJ13 op Barcelona betekende een streep door de rekening. Bas Leinders, die de afgelopen seizoenen met redelijk succes actief was in de Nissan World Series, was vanmiddag evenmin bereikbaar voor commentaar. Bron: www.formule1.info |
|
||||
|
||||
De vraag is natuurlijk hebben ze wel een 3de Minardi...
|
||||
|
||||
Das nu ni zoooooo belangrijk.
Stel dat een van de twee minardi-rijders ziek valt... ![]() Maar ik denk wel dat ze een derde hebben ![]()
|
||||
|
||||
Als Bassie een beetje hersens heeft blijft hij daar weg...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
ze beginnen goed bij SBS, ik merk nu al dat er geen zak verandert is tegenover RTL5.
als ik alles zo lees rijden er vrijdag 5 minardi's ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar of hij er echt goed aan doet om de 3de auto van minardi te besturen, betwijfel ik toch. Zeker gezien het geld dat hij daarvoor moet meebrengen. |
|
||||
|
||||
Nope, het gaat Tiago Puntero worden
![]() ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
FOUT!
Quote:
|
|
||||
|
||||
In het VRT nieuws werd juist gezegd dat Bas Leinders bevestigd gaat worden als derde rijder bij minardi.
De kans bestaat ook dat hij de grand prix mag rijden in Spa. |
|
||||
|
||||
mjah, we zullen wel zien zeker hé bij de presentatie... :s
|
|||
|
|||
net gelezen op tv1 teletekst:
LEINDERS DEBUTEERT IN FORMULE 1 _______________________________________ Bas Leinders mag dit seizoen rijden in de derde wagen van Minardi. Hij wordt morgen voorgesteld door de renstal. Leinders en zijn team zouden meteen één miljoen euro op tafel kunnen leggen. Daardoor krijgt hij al zeker een plaatsje om vrijdag in Melbourne de oefenritten te rijden. Als Leinders tot het einde van het sei- zoen wil blijven rijden voor Minardi moet hij nog 2 miljoen euro vinden. Het is dan niet onwaarschijnlijk dat hij kan invallen als één van de andere rijders, Zsolt Baumgartner of Gianmaria Bruni, ontgoochelt. Maar het zal inderdaad wachten zijn op een officieel bericht van Minardi om zeker te kunnen zijn. |
|
||||
|
||||
"het is dan niet onwaarschijnlijk dat" ......
dat ene zinnetje doet me toch een wrang gevoel in de maag krijgen ...... Leinders betaalt nu veel cash voor een testzitje van 2 uur per GP .... - Ofwel heeft hij een contract dat hij zeker invalt als een van de andere rijders aan de deur wordt gezet .... - Ofwel zal ik het scenario voorspellen dat er een nieuwe witte ridder (met centen) zal staan tegen de tijd dat er een race stoeltje vrijkomt. Gevolg .... veel geld betaald voor wat testen ....... en dan niks meer(geld op).
|
||||
|
||||
idd, en dan nog testen met welke wagen? :s Een wagen waarin je je enkel kan bewijzen indien je extreem veel talent hebt. Leinders heeft talent, maar niet dat ietsje meer denk ik.
|
||||
|
||||
Welleuh, het is beter dan niks eh ! Wat aanpappen en vechten voor testzitjes die je niet kan krijgen (zoals dat van Jordan) kunnen je snel in de vergetelheid doen raken. Als hij zich nu wat in de kijker probeert te rijden (bij bv. een GP van België, je weet maar nooit) dan zit er misschien nog een waterkansje in dat hij ooit nog eens vast F1-coureur wordt. Waarom ook niet, dus.
|
|