![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb er ondertussen wel wat meer als 5 ja. Maar of die allemaal goed genoeg zijn voor een tentoonstelling...?
![]() Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tom |
|
||||
|
||||
Ik zal, naast de modellen die ingeschreven worden op de wedstrijd, nog 13 modellen meebrengen op 1/24, 2 op 1/12 en één op 1/8.
|
|
||||
|
||||
Ik ga nu bevestigen dat ik zeker mee ga. Moet wel nog iets regelen met Johny voor het vervoer, maar dat komt wel los hoop ik. Ik neem mee 4modellen 1/24 (auto's) en een stuk of 3 1/12 (moto's).
Tom |
|
||||
|
||||
Met nog enkele dagen te gaan, tijd voor een update.
Zullen aanwezig zijn in clubverband met modellen: - Guido: 7 modellen op 1/24 - Tom21: 4 modellen op 1/24 & 3 stuks op 1/12 - Nismo: ongeveer een 20-tal met enkele 1/32ste. - Nismo Jr: zie boven. - Sennake: 13 modellen meebrengen op 1/24, 2 op 1/12 en één op 1/8 Dat geeft dus in totaal 44 modellen op 1/24ste, 5 op 1/12de en eentje op 1/8ste. Meeer dan genoeg voor 10 meter tafel. Voor deze deelnemers zal de nieuwe clubkledij worden meegebracht - vers gewassen en gestreken, zodat ze onmiddellijk gebruikt kunnen worden. De rest krijgt zijn kledij dan tijdens de normale maandvergadering op 14 september. Tot zondag! ![]() Last edited by Guido; 06-09-2007 at 09:08. |
|
||||
|
||||
Hoeveel kostte deze kledeij weer Guido? Ik had alleen een Polo...
Tom |
|
||||
|
||||
Vergeet je megafoon-lamp niet eh
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() By the way, jr komt ook mee, anders mag ik zijn 1/32 modellen niet meenemen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is ondertussen geworden: 14 modellen op 1/24, 4 op 1/20, 4 op 1/12, 1 op 1/8 en 1 op 1/6. Daar zitten dan wel 5 wedstrijdmodellen bij.
|
|
||||
|
||||
Moest er toevallig iemand op decal setting solution van Daco uitkomen, dan mogen jullie me 2 potjes van de 'strong' versie meebrengen (rode label).
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een wedstrijdmodel mee. Moet ik dan een extra meenemen voor op de tafels? En was de clubkledij nu al betaalf of nog niet? Ik weet het niet meer
![]() Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|