![]() |
|
|
|||
|
|||
Lijkt dus inderdaad een serieus project te zijn. Ik ben benieuwd naar de coureurs en prestaties.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is naar mijn mening geen slecht idee. RWD maakt het mogelijk om motoren te gebruiken met meer pk. Bovendien hebben we dan niet meer het calimero gezeik van SEAT baas Puig. |
|
|||
|
|||
Het lijkt mij dat BMW dan in 2009 serieus bevoordeeld is. Voor andere constructeurs wordt het enorm veel werk om hun wagen van FWD naar RWD om te bouwen, aangezien die meestal betekent dat motorlayout ook moet wijzigen (van dwars naar lengte richting).
Waarom niet iedereen 4WD? Dan kan je rally S2000 wagens gebruiken! |
|
|||
|
|||
2008 Kalender
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Hoe stel jij dan voor om FWD met motor dwars om te bouwen naar RWD? In de veronderstelling dat RWD verplicht wordt...
|
|
|||
|
|||
Volgens mij bedoelt Bramzel dat men van de wagens af moet blijven en dus niet ombouwen naar RWD.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de meeste constructeurs daar niet mee akkoord gaan. Ze krijg je wel weer heel veel kosten en heb je niet meer het wtcc zoals het was en dan is het waarschijnlijk niet meer te betalen voor privateers.
|
|
|||
|
|||
Geen RWD, echter wel andere wijzigingen voorgesteld:
Quote:
![]() Het nieuwe wapen van Volvo in het STCC: Volvo C30 ![]() Meer info: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=1503 Ondanks dat ik liever saloons zie toch een prachtige wagen. Last edited by FIRE; 11-10-2007 at 19:51. |
|
|||
|
|||
Racing for Belgium volgend seizoen in SEAT Leon EuroCup:
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3361#more-3361 Wilde gok: RfB misschien ook met SEAT's (Freitas en Tielemans) in WTCC? |
|
|||
|
|||
Priaulx gaat BMW vragen om ook een diesel in te zetten. Dan is het voordeel dat Seat heeft plots weer weg en kan iedereen terug beginnen zagen over FWD vs RWD en aerodynamisch nadeel van een hatchback
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Alfa's verwacht ik niet meer terug, tenzij RfB de huidige N.Tech wagens overneemt. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tielemans heeft een sterke sponsor achter zich staan en wil in de WTCC blijven. Dus die zien we wel weer terug.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|