![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() 400€ per team??? We zijn misschien zot maar nog niet zo zot zenne ![]() Inschrijving bedraagt normaal 2250€ per team + 250€ waarborg voor het racechassis dat ge onder uw kont krijgt geschoven. ...reken zelf maar uit wat je van ons cadeau krijgt als je slechts 75€ per uur moet betalen voor deze 24u... 1100€ zeker ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Flitser,
OK. Je mag me noteren voor zaterdag. Een vraagske nog. Heb je eventueel iemand voor dat tweede uur. Aangezien ik zondag ook nog moet karren is het mss toch beter het op 1 uurke te houden. Mijn oude knoken moetn het de hele week-end uit houden he. En twee uur is mss toch teveel van het goede. Ik hoor het wel. Best via Mail, die kan ik altijd lezen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we genoeg piloten hebben dat dat uurtje wel kunnen opvullen.
|
|
||||
|
||||
OK,
Dat is dan geregeld, bedankt Spees ![]() Ik hoor het verdere praktische verloop nog wel. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De nodige mails zijn zonet verstuurd naar de geďnteresseerden.
Betaling van het verschuldigde bedrag dient te gebeuren VOOR 1 JULI om zeker te zijn van deelname. Check your mailbox zou ik zeggen ![]()
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 16-06-2003 at 17:46. |
|
||||
|
||||
Mag ik ook vragen van niet te lang te wachten alvorens te storten of over te schrijven aangezien het altijd wat vertraging kan oplopen vooraleer het op de rekening staat en als ik op 4 juli de rekeningen na kijk en ik vind iemand niet terug als zijnde betaald dan rijdt die piloot NIET mee aangezien ik niet kan verifiëren of er nu daadwerkelijk gestort werd of niet.
Indien achteraf blijkt dat de pechvogel dan toch betaald zou hebben dan krijgt deze uiteraard al zijn eurocentjes terug.
|
||||
|
||||
Ik zal zelfs proberen om vandaag nog te betalen (als dat niet snel is)
![]() |
|
||||
|
||||
Fordje, zou jij vrijdag (dag voor de 24u) aanwezig kunnen zijn op AK?
Kan je me ook eens je voorkeur geven ivm het tijdstip waarop je wil rijden aub. Het laatste schema vind je hier ergens bij de laatste posts van de topic: http://kartgrid.be/phpBB/viewtopic.php?p=37212#37212
|
||||
|
||||
Ik bekijk vanavond het schema en geef je wel iets door via Kartgrid.
Wat betreft vrijdag, dat kan. Maar dan liefst niet voor 17.30 a 18.00 aangezien ik moet werken. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Vandaag al 2 uurkes gebold op Antwerp Karting. Het kartje gaat wel goed en het nieuwe asfalt is zalig!!!!!!!! Kan al niet meer wachten tot morgen (dan moet ik nog eens 2 uurkes rijden). Op dit moment (21u30) zou trouwens normaal Fordje aant rijden moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Hoeveelste van de hoeveel zijn jullie?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |