![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wilco!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb nog niet ingeschreven en zal de clubkas van KMK wat extra spijzen door op de dag zelf in te schrijven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 06-09-2007 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Dedju .... dat had een extra kit kunnen betekenen voor de eindejaarstombola!
|
|
||||
|
||||
Haha bedankt Guy! Goed dat er nog eerlijke mensen zijn. En dat betaalf...dat is de nieuwste spelling
![]() Tom |
|
||||
|
||||
Oh, ik dacht al dat de net uw eerste communie moest doen en uw snijtanden kwijt waart ...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mannekes, gelieve toch wat bij het onderwerp te blijven.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Sorry Guido!
![]() Ben benieuwd naar de jurering van morgen...als het zoals vorig jaar zal zijn, zal het gene vette zijn... Tom |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je de hoeveelheid ervaring en opgedane kennis die je het afgelopen jaar opgedaan hebt, serieus onderschat...
|
|
||||
|
||||
Dank u Guy! Maar wat bedoel je daar juist mee? Ik bedoelde dat de jurering vorig jaar echt kl*te was. De auto's en motoren (raceuitvoeringen) zaten samen in een categorie en diegenen die dan nog wonnen, waren al diegene van de club zelf daar...Nismo was er toen ook niet goedgezind van...
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed gezind of niet met de uitslag van vorig jaar, morgen doe ik terug mee aan de wedstrijd, kwestie van onze Guy wat "concurrentie" te bezorgen en de jury het wat moeilijker te maken. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|