![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Morgen meer sjans en nog is alles geven !! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Man man, da's pas karten ! 1u20' fun gehad. Door omstandigheden bleken de rijtijden ietwat gewisseld (zonder dat ik dat wist) zodat ik, toen ik om 20.00 arriveerde, zowat direct in dat ding mocht springen. (eigenlijk moest ik rijden van 21 tot 22 uur) Na de korste briefing die ik ook gehoord heb: "er is geen blauw,...dus kijk maar zelf uit " "als je gaat tanken, dru op de eerste knop die je tegenkomt, dat start je stop van 1 min" "bij het binnerijden in de pist, stoppen aan de weegschaal" Nog vragen ? OK, vertrek maar .... ![]() ![]() Dan rijden, de eerste ronde ging al direct mis; zwaar overstuur en hopla rondeje van het huis...Maar dat lag gelukkig niet alleen aan mij. De stuurstang bleek krom. Dus dan direct maar pitten en een spoedherstelling van 30" Terug de baan op , en ja hoor dat ding ging weer als een speer ( vond ik toch....). Alleen mijn speer ging iets tragen dan de rest van het peloton. ![]() ![]() De bedoeling was echter een tof uurtje hebben en de zaak heel houden. Wel dat is beide gelukt. Uiteindelijk ben ik na 1 u 20 !!! binnengehaald, en dat was echt niet te laat hoor...Zolang ik reed ging het nog goed, maar bij het uitstappen was de fut er wel degelijk uit. Stijve rechterarm en een moetwillige rib.. Troost je, mijn masseuse staat nu klaar en morgen ben ik weer fit genoeg om jullie het leven lastig te maken ... ![]() ![]() See You on the track ! Last edited by fordje; 05-07-2003 at 23:18. |
|
||||
|
||||
Zeer goed Fordje (y). Da rijdt toch leuk he, zo'n kart met racechassis.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Pfft morgen weer met zo'n "huurslak" de baan op ![]() ![]() ![]() Doe het nog goed morgen en laat me iets weten SMS k' naar 0473 93 93 96 en ge zijt bedankt ! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Had nummer al, maar zal wel iets laten weten (als ik nog kan sms'en, want ik ga morgen de 2 laatste uren rijden in 1 stuk).
![]() |
|
||||
|
||||
Ik bedenk net dat ik was vergeten te sms'en hoe het was. Sorry. Zal het daarom eventjes hier posten. Het snelle kartgrid team is laatste geeindigd omwille van enkele technische mankementen die opgedoken zijn (lager kapot, banden, ...). Het andere kartgrid team (waar oa ik en Fordje bij hebben gereden) zijn op een mooie 15de plaats geeindigd. En wat het nog helemaal mooi maakte: we hebben ook de sportiviteitsprijs gewonnen (heel veel teams zijn ons zelfs al tijdens de wedstrijd komen feliciteren voor onze sportiviteit). Is altijd leuk te horen.
Het was dus een heel geslaagd evenement en heb me schitterend geamuseerd tijdens de karting (al heel lang geleden dat ik nog zoveel plezier tijdens het karten heb gehad als dit weekend). Ik ga nu wel direct slapen denk ik, want gisteren 2 keer een uurke gereden en vandaag zelfs 2 uur achter elkaar en dat begin ik nu toch zo stillekesaan te voelen ... ![]() |
|
||||
|
||||
Speesman :
Proficiat aan alle kartgritters. Ik heb me zaterdag ook schitterend geamuseerd. Dat "we" dan nog de sportiviteitsprijs hebben gekregen is helemaal mooi. Dat bewijst dat de opzet (deelnemen, fun hebben, maar geen gekke dingen doen ) 100% geslaagd is ! Zeker voor herhaling vatbaar. |
|
||||
|
||||
Fordje, da ge wat trager waart, da's nie erg ze. T is een endurancewedstrijd en doordat ge wat trager reed, werden de banden wat gespaard. 2 uur voor t einde heeft 'Kartgrid het forum' (aka 'de 13') pas voor t eerst een band moeten wisselen en dan nog wel maar 1 band. De mensen van AK verschoten er zelf van. Voor de rest hadden we enkel een geplooide spoorstang die enorm snel werd hersteld. En als Fakke en Casper er nie waren, was die stang nog geplooid, ik had da zelf nie gezien.
De 12, het andere kartgridteam, heeft veel pech gekend: ketting los, remblokken die vastzaten tegen de rem, moteur die nie meer 100% werkte, maar dat bleek uiteindelijk niet waar te zijn. De oorzaak was dat de lager van de achteras naar de vaantjes was. Enkele andere opmerkelijke zaken: een tankzonebrand, ne piloot die 'airborne' was en een piloot die zo maar even 11 uur gereden heeft op de twee dagen. Op zich niet zo verbazend, maar die piloot was mss maar 9 jaar oud. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Proficiat aan de piloten die hebben deelgenomen.
Hopelijk hebben jullie ervan genoten! Wij alvast wel, alleen jammer van onze tegenslagen met de mechaniek...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() greets casper |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |