![]() |
|
|
|||
|
|||
Zou ook graag meedoen, kan dat nog Dries ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Indien MAK karting zaterdag niet doorgaat (en daar vrees ik een beetje voor), dan overweeg ik het sterk om misschien ook nog mee te doen aan GP Marc Goossens.
|
|
|||
|
|||
Timing grote prijs Marc goossens zondag 30 Nov. JPR:
13.00 uur: inschrijving en indeling van de reeksen 13.30 uur: briefing 14.00 uur: begin van de reeksen, elke piloot mag 2 maal 15 minuten rijden, de 40 snelsten rijden de halve finales. 17.00 uur; finale voor de 20 besten en prijsuitreiking. Wegens de vele inschrijvingen is het aangeraden om tegen 12.30u aanwezig te zijn in JPR, vooral voor diegenen die de formaliteiten nog moeten vereffenen. |
|
|||
|
|||
Het weekend begon alvast zeer goed voor het Mistery Racing Team : vrijdagavond schreef Jan Vanherck (Boosterke) de overwinning in de finale van de Cristal Kart trophy op zijn naam. Proficiat Jan !
Op dan naar de GP Marc Goossens, een wedstrijd die al aan de negende jaargang toe is, en telkenmale wordt gekenmerkt door een kwalitatief zeer hoogstaand deelnemersveld. Ook vorig jaren waren we met enkele rijders present, en toen moeste we ons tevreden stellen met twee piloten in de halve finales. We hadden ons dus geen al te hoge verwachtingen voorop gesteld, doch we wisten dat we sterker voor de dag zouden komen, daar als onze rijders de afgelopen maanden een ruime progressie hebben gemaakt. Meer dan 100 deelnemers aan de start, en slechts 40 plaatsen in de halve finales, het zou dus knokken worden, we gokten op vier MRT piloten in de halve finales... Maar uiteindelijk werden het er een pak meer. Jammergenoeg sneuvelden Philip Boelaert en Guy Hannaert in de reeksen, nadat ze zich moedig hadden verdedigd. Bart De Beule zette in zijn tweede sessie een steengoede chrone op de tabellen, meteen goed voor een plaats in de halve finale. Ook Klaas Vandenbussche plaatste zich, evenals Benedikt Vandaele met een sterke tijd. Dirk Govaerts was de vierde MRT piloot die de halve finale haalde, na een sterke reeks. Dries Heyman reed zoals in zijn gloriejaren en ook hij ging naar de halve finales, net als een sterk presterende Chris De Beule. En dan komen we bij drie "speciale gevallen"... Karo Hannaert, die de laatste maanden een enorme vooruitgang heeft geboekt, slaagde erin om in haar reeks niemand minder dan Marc Goossens himself te kloppen ! Karo dus naar de halve finale... Dieter Dussart had het ritme te pakken en voelde zich kiplekker, resultaat : halve finale... en Alain Vandaele reed de snelste tijd van allen en kwam dus logischerwijze ook in de halve finales terecht ! 9 piloten dus van MRT in de halve finales, waarin de kwaliteit boven dreef. Voor Karo Hannaert eindigde de GP in de halve finale. Ze had de pech constant met druk verkeer geconfronteerd te worden, zodat een snelle chrono helaas niet mogelijk was. Ook Dirk Govaerts kende dit probleem en diende na de halve finales dus af te haken, net als een verdienstelijke Klaas Vandebussche. Maar onze zes andere piloten plaatsten zich stuk voor stuk voor de grote finale van de GP ... een onverhoopt succes ! Ondertussen had Dieter Dussart brandhout gemaakt van de sterkste chrono, realiseerde hij een pijlsnelle 43.66 , niemand deed beter. Dieter dus op pole voor de finale, en na wat schermutseling bij de start aan de leiding in de wedstrijd. Gevolgd door de jonge maar zeer snelle Kristof De Rycke en daarna reeds onze tweede en derde pionnen : Alain Vandaele en Dries Heyman. Benedikt had zich ondertussen op een achtste plaats genesteld, Chris reed twaalfde, gevolgd door Bart op de dertiende plaats. Dieter Dussart zette de ene snelle ronde na de andere op het scorebord, en reed authoritair naar de felbegeerde overwinning in deze hoog aangeschreven GP. Alain Vandaele werd uitstekend derde, van dichtbij gevolgd door Dries Heyman, op een fraaie vierde plaats. Benedikt Vandaele wist een mooie achtste plaats te behalen, Chris De Beule eindigde twaalfde, met aan zijn achterbumper Bart De Beule geplakt op een knappe dertiende plaats. Proficiat aan alle piloten van Mistery Racing Team, jullie hebben jullie visitekaartje afgegeven, en hoe dan nog wel... Proficiat ook aan Marc Goossens, met zijn 34ste verjaardag ! En ook felicitaties aan de mensen van de Fanclub van Marc Goossens, die deze hele organisatie in elkaar boksten en tot een zeer fair evenement lieten verlopen. |
|
||||
|
||||
![]()
een dikke proficiat manne
nu hopen dat het volgende week ook zo goed afloopt |
|
|||
|
|||
Knappe wedstrijd, heb mij echt nog eens kunnen uitleven en me kunnen meten met de anderen, meer van deze wedstrijden zou ik zeggen. Man tegen ma n, i love it. Wel liever in gewichtsklasses, want die klein mannen gingen ook wel snel.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's zijn al te vinden op onze site |
|
||||
|
||||
Proficiat allemaal! Knappe prestatie seg!
Het kriebelt wel als ik dat zo allemaal lees ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb me ook rotgeamuseerd, en ook beter resultaat dan gehooopt
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Wou normaal ook nog afkomen (en als ik dit zo lees heb ik wel spijt dat ik er niet bij was), maar heb me verslapen
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Heb niet de kans gekregen om tegen jou te rijden Kelly, zonde.
|
|
|||
|
|||
tja, we hadden afgesproken van onze finaleplaatsen af te staan om de andere mensen dit te gunnen. Anders had k u het u die 20 minuten wel eens zuur kunnen maken.............hihi........
|
|
|||
|
|||
Wie weet da jong !
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|