![]() |
|
|
|||
|
|||
k vond het allesinds een plezante zondagmiddag!
veel volk, leuke sfeer en sportief gereden ook. |
|
||||
|
||||
foto's online
De uitslag van de finale en enkele foto's van de Grote Prijs staan online op de site van de Fanclub Marc Goossens.
Kies in het Nederlandstalige gedeelte voor de GP of klik gewoon op de banner van de Grote Prijs. Een uitgebreider verslag van de dag volgt normaal gezien nog één van de volgende dagen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Vond het ook een heel leuke geslaagd spannend kart dagje.
Was weliswaar nie zo goed begonnen maar in halve finale toch eindelijk een deftige tijd kunnen rijden om zo in de finale 8ste te eindigen. was content ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Geslaagde GP ook voor mij,hadden ze mij vooraf verteld dat ik derde ging worden dan had ik eens goed gelachen.
Proficiat aan Dieter ![]() Zeer geslaagd evenement en toch wel een zeer mooie prijs voor de podiumplaatsen,volgend jaar ben ik zeker ook weer op de afspraak.
|
||||
|
||||
Aan Dieter, en alle andere finalisten, een grote proficiat
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bedankt mannen.
Ik vond het en hele leuke dag en heb me rot geamuseerd ![]() Proficiat aan alle deelnemers ![]() ps; boosterke proficiat hé Last edited by ralff1; 01-12-2003 at 21:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
enne, maandag ga k voor een dagje naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep, jammer genoeg.............. maar dan kan k terug met een gerust hart karten want philip was er nie zo gerust op... hoewel ik zelf nergens last van had tijdens het rijden hoor.... |
|
||||
|
||||
Schitterend evenement!
Mijn eerste keer in JPR en ik heb mij beestig geamuseerd. Telkens een fractie van een seconde sneller dan mijn 24-uurs teammaatje Joerie Smolderen. Hmmmm, I love it. Een plaatske bij de laatste 40 was mijn streefdoel en dat is aardig gelukt ook. Proficiat aan al wie sneller was! Marc G. en Kelly J. heb ik zonder pardon moeten laten gaan. Anthony K. (ompen???) heb ik toch een ronde of drie kunnen aanklampen. Ik weer weeral wat ik waard ben, en dat valt eigenlijk prima mee. @Dries, Flugels, Karo,... al de rest: well done! |
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by Kelly Jamers
[B]ik ben gene bv he......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????? ??????? Oesje kelly, alles in orde??? veel succes met uw ingreep!!!!
if you think you have everything under control, you are driving to slow Last edited by Piet Konijn; 02-12-2003 at 16:33. |
|
|||
|
|||
an nee, ik ben gene bv........................
alles ok voor de rest, had nog al veel last van mijn buik en blijkbaar is daar een kiste aan het groeien die nu al 6,5 centimeter is, maandag gaan ze m verwijderen. Dus maandagavond ben k weer helemaal ok! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|