![]() |
|
|
||||
|
||||
DTM Results : Qualifying !
DTM Live Ticker: Zolder - Qualifying
13:29 Alle Autos sind in der Box. 13:27 Der Regen wird stärker, im Moment stehen vier Abt-Audi TT-R an der Spitze: Tomczyk, Ekström, Aiello und Abt, dahinter Michael Bartels im Opel Astra V8 Coupé auf der fünften Position. Bernd Schneider im Mercedes-Benz CLK-DTM ist bester Mercedes-Benz Pilot auf Rang sieben. 13:22 Michael Bartels ist momentan bester Opel-Pilot mit der fünftschnellsten Zeit: 1:28.542 13:20 Mattias Ekström schiebt sich auf die zweite Position mit 1:28.317 13:19 Laurent Aiello löst mit 1:28.306 Abt an der Spitze ab, wird aber sofort von Martin Tomczyk verdrängt. Tomczyk führt nun mit einer Rundenzeit von 1:28.202 Minuten 13:18 Zur Zeit hält Christian Abt mit 1:28.408 die Bestzeit. In der Zwischenzeit gab es eine kurze Unterbrechung des Qualifyings, es hat leicht angefangen zu regnen 13:05 Aufgrund eines technischen Problems können wir Ihnen derzeit leider keine Livenews aus Zolder zur Verfügung stellen. Wir bitten um Ihr Verständnis! Samstag Ab 13:05 Uhr das Qualifying der DTM in Zolder (B) im Liveticker! dtm.de ----------------- Dus TT op kop en pole Tomczyk
|
||||
|
||||
End of the session. Tomczyk claims his second consecutive pole from his
Abt-Audi team-mates Ekström, Aiello and Abt. Michael Bartels is fastest Opel-driver in fifth from Timo Scheider. Bernd Schneider heads the Mercedes-Benz team in seventh place from Uwe Alzen, Alain Menu and Patrick Huisman. Local hero Yves Olivier qualified eleventh.
|
|||
|
|||
Eerste 10 minuten waren bijzonder mooi, daarna niets meer te zien vanwege de regen...heb dan uiteindelijk toch niet zoveel spijt dat ik vandaag dan toch maar ben thuisgebleven om de protefeuille te sparen.
Prachtige TV-beelden trouwens, Zolder ziet er ontzettend mooi en professioneel uit. Tevens lovende woorden voor de marshalls van de Duitse commentator toen de wagen van ik-weet-al-niet-meer-welke-teammaat-van-Huisman werd weggetrokken. De crash van Winkelhock deze voormiddag zag er ook heftig uit. |
|
||||
|
||||
juist terug van zolder ...
DTM is gewoonweg prachtig ... die sound ... mensenlief na de DTM was het Porsche Carrera cup ... Na al het geweld van de DTM klonken de Porsches al een grasmachientje ![]() De training smorgens was prachtig ... veel verkeer ... ideaal om kennis te maken met de DTM ... De Qualifying daarentegen was een afknapper, al moeten we de oorzaak wel bij de regen zoeken ... In het begin van de sessie iedereen direct buiten ... in de eerste minuten al direct rode vlag omwille van 2 incidenten .. ... Na enkele minuten terug groen waarna iedereen het nog eens probeert, om dan te besluiten dat het te nat is ... 30 minuten niks te beleven ... om dan nog een wagen of 5 voor de show te zien buitenkomen ... Audi heeft in deze korte qualifying het boeltje goed voor mekaar gekregen... eerste 2 startrijen zijn morgen voor het merk uit Ingolstadt... Opel neemt de 3e startrij ... en Mercedes mag de kruimels van de toppers oprapen met plaats 7 en 8 ... De historic Ferrari's hebben we uiteindelijk niet te zien gekregen vandaag ... afgelast omwille van te slechte weersomstandigeheden ... *fingers crossed for tomorrow* al bij al een leuke dag autosport gehad op zolder ... Morgen moet de apotheose worden ... Nogmaals een vriendelijke dank u wel richting Pascal die me een ticket voor de DTM heeft bezorgd ... airco
|
||||
|
||||
zeg op die site van DTM die foto's werken daar nooit ; is da bij jullie ook ?
|
||||
|
||||
Quote:
mijn fotos komen straks. ik zit nu nog opt school.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Foto's werken bij mij normaal.Ben is benieuwd voor morgen hoe Yves en Patrick het er gaan vanaf brengen,tenslotte kennen zij Zolder van binnen en buiten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik heb geen foto's van DTM
![]() mijn ouders zijn mee het fototoestel op verlof ![]() maja, der staan der genoeg opt internet ![]() airco
|
|||
|
|||
En ik heb hier de TV-beelden op oude slechte VHS-band, maar daar valt eigenlijk niet veel op te zien. Althans niets dat je morgen niet op ZDF/ARD te zien zal krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ze hebben bijvoorbeeld een hoge kraan met camera neergeplant achter de eerste bocht, wat prachtige beelden geeft. Heb nog steeds zin om morgen dan toch af te zakken naar Zolder; maar ik heb nog zoveel te doen, het gaat zo druk zijn en het gaat vooral zo verschrikkelijk duur zijn... :/
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja vandaag was het al zo druk : rolleyes: [/Sarcastic mode]
|
||||
|
||||
fotokes online op http://users.skynet.be/nascar/dtmzat/index.htm
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, ze hadden geen regenbanden bij zich, dus bid maar voor droog weer. Trouwens als mensen op je roepen moet je wel omkijken ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|