![]() |
|
|
||||
|
||||
domeinnaam - webspace
Vraagje van mijn broer. Hij heeft sinds een jaar een domeinnaam laten registeren voor een website over zijn brasserie. Nu gaat men voor hem een website maken. Maar waar is hij het voordeligst voor zijn webspace ???? Men sprak bij hem van € 25 voor een maand. Is dit niet wat veel ??? Nu ik moet zeggen we zijn allebei leken op gebied van domeinnamen webspace enz wie kan me wat wegwijs maken.
|
|
|||
|
|||
Allé Sennaken, prijslijstjes boven halen. 25 € kan veel zijn maar ook te weinig, hangt af van wat je ermee wil doen he.
Ze zullen er hier wel opspringen, anders roep je maar, wij verkopen da ook, maar eerst Depaddock zijn prijzen. |
|
||||
|
||||
wat depaddock webspace? klinkt interresant..dat fateback is het ook niet helemaal................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zoals Driesco al aangaf is depaddock momenteel bezig met een eigen webhosting-dienst. De plannen worden momenteel uitgewerkt, inclusief website hiervoor.
Prijzen zijn reeds uitgewerkt, en bestellen kan ook reeds (voorlopig enkel per email aan airco@depaddock.eu ). We hanteren 2 prijslijsten. 1 voor leden, 1 voor niet-leden. De leden-prijslijst vind je hier. De prijslijst voor niet-leden kan je hier vinden. Omdat we momenteel nog in een introductie-fase zitten is de website met volledige uitleg nog niet af. Daarom zal je het voorlopig moeten doen met onderstaande beknopte uitleg. - In alle webhosting-accounts is een domein-naam voor 1 jaar inbegrepen (indien je domein reeds door jouw geregistreerd, voeren we een transfert naar onze DNS-servers uit waardoor je website een zo hoog mogelijke toegankelijkheid krijgt (registratie wordt dan met 1 jaar verlengd)). - Verder zijn de belangrijkste criteria waarop je moet letten
Op alle webhosting-accounts van depaddock kan je snelle support verwachten in geval van problemen (in een eerste fase per enkel per email) later op een speciaal ingericht support-systeem. indien er nog vragen zijn .... Vragen staat vrij zowel hier, als per email op airco@pandora.be
|
||||
|
||||
dat klinkt zeer veelbelovend, dat zal iets worden voor de winter 2002/2003.
Tot eind oktober ben ik elk weekend wel ergens op een circuit......maar voor de stille wintermaanden............ zandbak.com of zoiets............. ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Re: domeinnaam - webspace
Quote:
|
|
|||
|
|||
Re: domeinnaam - webspace
Quote:
C U |
|
|||
|
|||
Re: Re: domeinnaam - webspace
Quote:
|
|
||||
|
||||
back on topic plz
|
||||
|
||||
Ja jongens sorry maar ik ken er gene zak van. Dus jullie kunnen me (bij manier van spreken) wijsmaken wat jullie willen. Ik wist in ieder geval niet dat ik via de paddockers webspace enz kon kopen (huren of hoe noemen ze dat....) Ik ga in ieder geval de wijze raad doorgeven aan mijn broer hij moet maar zien hoe en wat want de domeinnaan is dus (al meer dan een jaar) gereserveerd (zie www.onderdentoren.be). Maar meer ook niet.
Brasserie is gelegen in Waasmunster (inderdaad op een boogscheut van Carlos) en heet dus onder den toren ( en dus ook onder den toren van de kerk......... Thanks voor alle raadgevingen.... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Helaba helaba, hier wist ik niks van ! Nu ga ik eens nadenken over de grootte die ik nodig heb en dan zal ik mijn accountje ook eens bestellen
![]() |
|
||||
|
||||
mja het is ook nog brand-new ...
![]()
|
|